Onsdag 24 nov

Igår fyllde maken år, ja åren går ju även  för honom ha ha! men inte orkade jag gå upp innan han vaknade!
Nåväl han fick uppvaktning på kvällen av många vänner, det blev även tårta  mm.
Idag har jag varit till Sunderbyn på datortomografi och jag hoppas på ett positivt besked från Roger i morgon. For en sväng till syster Yvonne i Gammelstad och sen på stan. Men det känns som om jag inte ska köra bil, ögonen faller bara igen hela tiden. Vet inte om jag var särskilt trött idag eller om det är nåt annat.
Men nu är jag tillräckligt trött för att landa på bäddan.
Godnatt på er alla!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Maria Wasall

Hej Viveka! Vill bara berätta att jag fortfarande följer dig! Din blogg sedan ett tag tillbaka i min morgonrutin; kaffe, mailen, din blogg och aftonbladet :)



KRAM / Maria

2010-11-24 @ 22:46:46
Postat av: Britt-Marie

Sov gott Överstinnan! Stor kram <3

2010-11-24 @ 23:47:49
Postat av: Alf och Kina

Tjolahopp överstinnan!

Är uppe väldigt tidigt den här morgonen (Alf). Men nu blir det lite tidningsläsning, fil och sen kanske en morgonslummer. Anders Lefvert var här igår och fick lite Janssons som Kina fixat. Vi for in till stan sent på em. T-banan går fortfarande, men man får ju alltid problem härnere när det har kommit ett par snöflingor på rälsen; på sommaren drabbas de av solkurvor och på hösten slirar hjulen på löven. det är egentligen bara på våren som det rullar OK.

We hears!

2010-11-25 @ 04:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0