Måndag 22 nov Grattis Bitte!

Steg upp i svinottan(halv 8), det kändes som om jag inte sovit en blund. Men jag skulle ju på Bj VC och ta prover. Hoppas på ett besked från urologen, blodvärdet och dom neutrofila (det vet väl alla vad det är eller?)
Sen fick jag besök av min syster och  Sylvia från "Sylvias hästar" i Mariebäck. Trevligt.  Sen kom det en fe med ett trollspö och gjorde mitt hår i ljusa slingor! Tänk vilka  goda feer det finns.
Men finns det nån som kan ge mej lite energi så jag orkar vara vaken en hel dag. Nu är det tungt på den fronten.
I morgon fyller maken år så jag vill ju vakna före honom i morgonbitti så jag kan gratta honom innan han åker till jobbet.
Så det är bäst att knoppa in.
Sov gott alla  nära och kära/Viveka

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej älskade Viveka! Längesen jag läste på din blogg - sorry! Hör att hälsan/livet går upp och ner för dig - hoppas nu att kurvan vänder uppåt rejält! Här nere påstod meteorologerna att det snöade i HELA Halland. Icke sa Nicke, i Laholm har det regnat hela dan - inte en gnutta snö - saknar faktiskt den norrbottniska vintern (fast inte fullt så lång). Man jobbar på som vanligt i hjärtat av maktens korridorer = kansliet på kommunen. Julafton åker jag o Johan till mamma i vanlig ordning. Hanna o Elin med respektive tänker fira julen hos T i Sthlm :( Sen annandan reser Hanna med 4 st 11-åringar (CISV) till Guatemala i en måndag, förra året var hon ju i Indien och året dessförinnan i Buenos Aires Argentina - de barna, de barna flyger å far!

NU - ner i tvättstugan! Hälsa o gratta Rolf på födelsedagen!

Stor kram från Tvätt-Marie

2010-11-23 @ 18:44:23
Postat av: Alf och Kina

Hej Gullet!

Hoppas att dagen är bra och att fick någon användning av bilderna. Man kan väl i stort sett säga att det är 100-årsjubileum i år... Nåja, nog om detta. Anders, som jag kanske nämnde igår för dig, kommer hit och får sig lite Janssons frestelse till lunch och sen ska vi in och fika på Söderhallarna. Kallt och blåsigt - och minus 3. Det är bara att klä sig. Det är ju som bekant bara dumt folk som fryser. We hears! Storkramar...

2010-11-24 @ 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0