Lördag 20 nov

Vilken eländig dag. Har tillbringat hela förmiddagen på toaletten. Vet ej om det  är(var) magsjuka eller  nån sorts biverkning av Sutent. Trodde in i det sista att vi inte skulle kunna åka till Bitte & Nisse på middag. Men efter några Imodium och typ coca cola så lugnade det sej.
Vi fick jättegod älgstek med tillbehör. Kunde väl inte äta så mycket men jag har då fått behålla det jag stoppat i mej.
Nu är vi åter hemma. Tack för skjutsen Stina & Ville och tack för sällskapet Ulla!
Igår var Klara här och fixade igång telefonin via Bredbandsbolaget. Tack tack kära barnbarn, du är bara bäst!
From måndag kan man börja använda det. Det ska tydligen vara mycket billigare än andra operatörer.
Nu väntar en nyvädrad, renbäddad och härlig säng!
Sov gott alla mina kära vänner och  familj!
I morgon ska jag ut på en promenad, längtar......
Viveka

Kommentarer
Postat av: Alf och Kina

perfekt! Då kan vi ringa gratis till varandra på måndag. Vi har numera Bredbandsbolaget även på telefon. Och de som har det ringer gratis till varandra. Nåja, uppkopplingsavgiften om 69 öre får man ju alltid betala. Men inget mer. Nu kommer kylan. Även hit ner. Vi önskar dig en god promenad och att du får äta gott. Och får dricka därtill. Tjolahopp!!

2010-11-20 @ 23:28:43
Postat av: Cat

Hoppas du fått vara pigg piggelin idag! Själv är jag precis hemkommen från Östersund där "mina" tjejer spelat USM-handboll. De vann alla sina tre matcher och är därmed kvalificerade till steg 3! Jag är stolt som en t... hönsmamma!

Kramis

2010-11-22 @ 01:13:03
Postat av: blodcentralsflickorna

Hej Viveka.

Tog dig på orden och skickar en hälsning från tjejerna på blodcentralen. Du har ju bidragit en hel del blodprodukter genom åren. Ha det

2010-11-22 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0