Lördag 13 nov. Grattis Mats 47 år!

Ja då har det gått nästan en vecka . Det har varit "full huggning"  massor med besök.  I går var vi till nya bowlinghallen och jag kunde utan besvär spela  4 serier. Vi åt en fantastisk middag på stället.
Trodde nog att jag skulle vara i sängläge idag men inte. Har inte mer ont än tidigare.
Idag har vi varit till Bensbyn  och gratulerat min systerson Mats. Trevligt.
Nu ska jag ta en promenad till Konsum och köpa gurka.
Får önska er alla en trevlig kväll
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Ante

Full rulle,det är bra det :)

2010-11-13 @ 21:38:12
Postat av: Cat

...och naturligtvis spelade du hem drottningspokalen?

Niclas hemkommen från San Diego, men "fastnar" på övning i Uppsala till onsdag. Undrar om han lyckats med Josefin & Hannas önskelista... Kram!

2010-11-13 @ 23:54:29
Postat av: Marg

Ja, utan gurka kan man inte leva! Gurka när man är törstig, gurka på ögonen när man har firat en hel natt, man kan äta den också för den är kalorifattig och är mest vatten.

Kram marg

2010-11-14 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0