Söndag 9 maj

Nu är vi på väg från Sävar/Bullmark/Furunäs där vi firat min "syster" Gunillas 60-årsdag. En jättetrevlig fest med massor av, i från början, obekanta människor, som snabbt blev väldigt bekanta. Det serverades bål och en härlig buffé, samt kaffe och tårta. Rolf säjer tååta för han är skåning. Och tävlig blev det, men inte vann jag, det hade jag narurligtvis trott!! Vi har bott i våran Dagny, väldigt bekvämt för alla parter att man har sitt eget med sej.
För övrigt har jag jobbat ons, tors,fre och haft fullt upp med sömnaden på kvällarna. Nu börjar man se slutet på denna uppgift om inte flygoverallerna ska piffas upp.
Idag har jag tagit min sista Sutent för denna gång, i morgon provtagning, tisdag DT och den 19 maj till Umeå. Försökte att få slippa åka dit, men min onkolog vill titta på¨mej och då föreslog jag att jag skulle skicka ett MMS med bild på mej men det gick inte, så jag tar väl tåget ner då.
Men nu är vi  då på väg till ett annat kalas och det är ju söndag så det blir kaffe och tååååta........

Ha en trevlig söndag!

Viveka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0