Söndag 30 maj, Mors Dag

Tack alla ni som kom ihåg mej när jag fyllde år igår. Det var en trevlig dag och jag mådde superbra. Idag har jag ett illamående över mej, det är väl den ökade dosen Sutent som gör sej påmind. Kanske lite Samarin lindrar. Har tagit en promenad, inte särskilt långt men ändå. För en vecka sen orkade jag knappt att ta mej över golvet.
Nu ska jag sy lite på jackorna jag tog hem i fredags så jag kan ta dom med  i morgon. Jag räknar med att jobba då.
Tittar ut på trastboet här utanför fönstret. Det är fyra oranga hungriga (fula) trastungar som blir matade av både mamma och pappa Trast.

Ha en trevlig mors dag alla mödrar!

Viveka


             

Kommentarer
Postat av: marg

Hej Viveka!

Nu är morsdagen slut och vi har blivit firade. Vi har varit på Norrigården på morsdagsmiddag. Trevligt och mycket gott. Nu ska vi sova.

God natt min vän sov gott!

Kram marg

2010-05-31 @ 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0