Onsdag 19 maj.

Igår fyllde min dotter 46 år,grattis grattis! Vi firade hennes födelsedag den 17 för jag åkte iväg till Umeå igår eftermiddag.Har sovit hos Gunilla och Sune i natt.
Har alltså träffat min onkolog idag. Fick göra en akutröntgen. Det var alltså som jag befarade,höger lunga nästan helt fylld av "klegg", därav min enorma  andnöd. Tumören vid bröstbenet har minskat men en viss utökning på högra sidan av höger lunga. Låter förvillande men det är lite svårt att hinna lyssna på allt som sägs. Att jag har så ont är förståeligt. Nu är det bestämt att jag ska utöka styrkan på Sutent. Det blir alltså 37,5 i st f 25. Det är ju bra.
Utökad styrka på morfinplåstret. det blir 125 i st f 100.
Kontakt är tagen med Roger på urologen så nu väntar jag på att han ska ringa och kalla in mej, det är tydligen brådskande.
Nu sitter jag på tåget på väg hem. Resan ner till Umeå gick med lastbil. Rolf  har åkt till blekinge och blir borta några dagar. Jobbar i morgon men ledig på fredag och då ska jag bara vara ledig och är det sol ska jag ligga i solstolen.
Vila vila vila, det är det som gäller.

På återhörande!

Fru Andersson

Kommentarer
Postat av: marg

God afton eller god morgon fru Andersson! Har inte kommit mig i säng ännu. Tråkigt att du ska ha så ont! Hoppas att utökat styrka på medicin och plåster hjälper! Nu ska jag, måste jag sova God natt och jättekram

marg

2010-05-20 @ 00:43:07
Postat av: marg

hej min vän!Hoppas du får sova och vila ordentligt i natt. Är det nåt så hör av dig alla tider på dygnet. God natt och bamsekram

marg

2010-05-20 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0