Måndag 31 maj. Grattis Bitte, Mårten, Carina A!!

Vaknade tidigt, utvilad men jag har återigen badat i svett i natt. Förstår  inte varför jag gör det. Klimakterieköret är ju över för min del, eller så kanske jag har blivit "ung på nytt" ha ha ha. Önska kan man ju alltid:D
For iväg till jobbet, var där redan 0705. Bra att lägga tid på flexbanken.  Det har snurrat på rätt bra idag, tjejen som fick vikariatet kom idag, hon ska va med oss nästan ett ½ år. Det är ju bra ifall jag måste vara sjukledig.
Tittar ut genom fönstret och trastparet matar och matar sina fula ungar, dom får lång äckliga maskar. Men dom gillar nog det, för dom gapar oavbrutet.
Idag har det kraschat ett Jasplan intill landningsbanan. Rätt så läskigt att titta på. Jag såg förstås inte precis när det hände men efteråt när det låg upp och ned. Vet vem tjejen är som är mek.
Nu har vi rökt en stor bit lax oxh sen har vi badat bastu, det var väldigt skönt för jag har frusit hela kvällen.
Nu är det sängdags!
Natti natt/Viveka


Kommentarer
Postat av: marg

Vad är det för skoj jag har just skrivit till dig och allt bara försvann. alltså igen, God natt ha en trevlig tisdag

kram marg

2010-05-31 @ 23:11:35
Postat av: Kina och Alf

Tjolahopp - om två veckor dyker vi opp!

2010-06-03 @ 06:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0