Måndag 3 maj

Konstigt att vara hemma en måndag utan att vara sjuk! Skulle ju göra nåt nyttigt men det struntade jag i. Tog en långpromenad i stället,  bara gick och gick, väldigt skönt. Hem och lagade mat och friserade maken, sen bar det iväg på ytterligare en promenad, med stavar och make denna gång. Han hade startat upp bastun så det var toppen att parkera där en stund efteråt. Så får det bli varje kväll tycker jag. Jag mår riktigt bra, plåstret funkar perfekt(bara man inte glömmer bort att sätta på det!) Men:
"Den som aldrig begår en dumhet är inte så klok som han själv tror!"
Hjärta hjärta på er alla!

Överstinnan

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, det var roligt att se att du var så pigg idag. Jag for hem med cykeln sen och då var jag ganska trött. Lagade lite mat och sen föll jag i min fåtölj och halvsnusade. Nu tror jag att jag ska sova en blund. Ha det bra sov gott

kram marg

2010-05-03 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0