Måndag 24 maj

Ja nu har hela dagen gått, nästan, och ännu  har  ingenting gjorts. Fastande och hungrig, kl är 4. Meningen var att det skulle göras ultraljud först för att lokalisera exakt hur "kleggpåsarna" ligger för att pricka rätt. Men när dom fick reda på att akuten upptäckte blåsljud på hjärtat så då fokuseras allt på det. Lagen om allts jävlighet. Förmodligen kan dom inte söva mej när det blev så här. Nu står hjärt-ultraljud först på åtgärdslistan.Ingen vet varför jag fått det här felet. Och jag har inte fått ta min Sutent ännu. Det känns inget vidare.
Idag har jag bara sovit, tittat på TV och kissat, för jag får dropp hela tiden.
Hoppas verkligen att jag får göra bort allt idag, när man ändå är här.
På återhörande
Viveka
PS nu fick jag besked att jag får äta och dricka fast inte ta Sutent,det blir ingen tappning och dränering i dag! Är man förvånad? Nå inte det!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej på dej!

Vad trist att du har fått fasta i onödan.....och att ingenting blivit gjort ännu. Håller tummarna att du ska få göra undan nåt idag, annars imorgon....jobbigt att bara vänta! skickar en kram...hoppas att du känner den!!!!

2010-05-24 @ 16:40:10
Postat av: Carina

Så himla trist att det inte blev av idag !

Jag skickar också en STOR KRAM till dej och så hoppas vi att det blir av imorgon. Tankarna finns hos dej och så " skrivs vi " framöver. Nu åter till packningen...

2010-05-24 @ 16:51:10
Postat av: mar

Murphys law, lagen om alltings jä...lighet, typiskt.

Hoppas du får göra undan allting imorgon så du får komma hem igen.Utelivet är lika med noll, det störtregnar! Men jag har varit på Allehanda som vanligt. Men från nästa vecka har jag semester, jag tror 3 veckor. Ha det bra vi hörs

kramar och god natt

marg

2010-05-24 @ 23:00:40
Postat av: Anonym

Hoppas att det ordnar sig för dig

/ Åsa L

2010-05-25 @ 08:12:47
Postat av: Kina och Alf

Vi tänker på dig, Viveka! Må man komma igång med att rensa bort klegget snart!

Brev på väg härifrån till dig.

We hears!

2010-05-25 @ 11:34:19
Postat av: ulla eriksson

hej viveca låter inte så kul,hoppas att du får komma hem snart.det var jätte roligt att ses på gunnillas fest. vi får höras,ang. krilles skor.kram på dig ulla

2010-05-25 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0