Soliga fredag 5 mars

Ja nu är det bara ett par timmar tills jag påbörjar min resa till Abisko.  Jag har varit till Björknäs VC och tagit  måndagens prover redan nu för det finns ingen vårdcentral där uppe. Om det blir mer provtagningar så måste jag åka till Kiruna, hm...då blir det möjligen en hkptur dit....
Det ska bli så himla skönt att få andas lite fjälluft. Jag missade ju hela övningen förra året så det känns extra kul nu.
Mina skidor är redan på väg med lastbilen. Jag har min lilla dator med mej så jag kommer att skriva flitigt.
Må så gott !

"Så plötsligt kommer det rätta ögonblicket...."

Kommandoran

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de nu så bra där uppe i fjällenvi hörs/Åsa L

2010-03-05 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0