Björkliden 23 mars

Goderafton!
Har haft en sömnlös natt. Inte pga värk eller nåt annat. jag bara låg och var vaken. Inte ens min talbok sövde mej, det som brukar vara min medicin vid såna här tillfällen. Kl 0410 tittade jag på klockan sista gången innan jag " la av"
Steg upp i vanlig tid och vi åkte till Abisko halv åtta. När lunchen och alla briefingar var avklarade så följde jag med gänget från Ronneby till Treriksröset via Narvik och Bardufoss. Landade och drack termoskaffe och tog lite kort. Sen for vi tillbaka via Finland. Hela resan tog 3 ½ timme. Det var helt otroligt vackert med alla dessa vita vidder och höga fjälltoppar. Vi landade på två av dom....smala och  höga.
Stannade på Lodgen och åt middag innan vi åkte "hem" till stugan. Har duschat och nästan stått i torkskåpet för att få upp kroppstemperaturen.
Nu är det tv en stund innan sängen ropar. Hoppas på ennatt full av härlig  och välbehövlig sömn.

Bifogar en bild som "bevis" på min härliga rundtur.

Kommandoran






Kommentarer
Postat av: Marléne

Du har nog världens bästa jobb :)

Jag kan inte se några bilder än, men de kommer väl.

Sköt om dig

Kram kram

2010-03-23 @ 20:50:16
Postat av: marg

Det ser härligt ut, fast jag är hjärtligt trött på snön. Mina ögon blir så trötta och längtar efter gröna blad, hur kunde jag hamna här?

Kram och god natt

marg

2010-03-23 @ 23:23:28
Postat av: Ante

Coolt!!

2010-03-23 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0