Söndag 13 juni. Grattis Sara!

Hemkommen från Vuollerim ikväll. Har hälsat på min mamma och varit hos bror och svägerska . Dom har ju sålt sitt hus i Vuollerim och flyttat ner till Kronidan. Från ett stort till ett litet då blir det mycket saker över så dom har haft loppis i två dagar. Dom har en ny kattunge, Minus, söt och busig. Han vill väldigt gärna vara i husbilen, se bild.
Vi tog ut mamma på en tur med husbilen, hon fick vin och jordgubbar så hon var väldigt glad. Första dagen som man kunnat vara nästan utan kläder, passade på att rensa lite rosenbuskar i Kronidan. Jag har mått riktigt bra idag, det är ju varannan dag som biverkningarna kommer, väldigt underligt.
I morgon ska jag jobba och ta prover, hoppas på lika bra värden den här veckan. Sen har jag ju bara den här veckan kvar innan  jag gör ett uppehåll. Inga problem men lungsäcken, än så länge.
Nu hoppas jag på SOL och värme så man får tillbaka livsandarna!

Överstinnan

  Min lilla söta mamma i husbilen Jag och Minus


Kommentarer
Postat av: marg

Hej Viveka! Fina bilder. Roligt att du mår bra idag. Jag är lite trött idag efter mitt guidande och klättrande i Bussen igår. Imorgon ska jag upp jättetidigt. Ska på sommarutbildning som Turistbyrån har. Hela dagen, det ska bli kul.

Ha det så bra, god natt, sov gott kram

marg

2010-06-13 @ 23:31:21
Postat av: Kina och Alf

Tjenamittbena!

Tror du inte att det blir pilotstrejk just i morgon av alla årets dar!!!! Det ser inte bra ut. Det ska inte flygas mellan kl 5 och 13 och vårt plan med Norwegian skulle gå från Arlanda kl 12:45. Än så länge är det inte inställt, men vi får kolla läget i morron bitti. Håll tummarna!

Kramar

2010-06-15 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0