Fredag 11 juni

Jag förstår inte...jag som inte har några studenter att värna om i dessa tider, har så mycket att göra så jag inte har tid att skriva i min blogg!!?? Nej det är väl för att jag mår så pass bra att jag sysselsätter mej med tusen andra saker.
Vad har hänt iveckan då? Jag har jobbat må, ti, ons och i tisdags var jag och tog prover och dom var ju nästan helt perfekta. Har förvisso himla ont runt högra  sidan från ryggraden fram till bröstbenet, men jag tror ju att den här höga dosen Sutent "värker ihjäl" mina tumörer, så det så!!
Igår, torsdag var en helt tokrolig dag. Gick upp 0420 när Rolf for på jobbet, tvättade, bytte sänglinne, städade och strök in all tvätt, gjorde slingor på Ingela. Blev sen tillsammans med Margarete, bjuden på lunch hos Eva Iggström.
Leif hämtade oss för det blev ju rött till den goda pajen. Mycket trevligt, tusen tack Eva!
Sen måste jag ju berätta att i onsdagskväll hoppade den sista trastungen  från balkongen. Alla 6 ungarna klarade hoppet utan att slå ihjäl sej i asfalten. Hela processen från bo-byggandet till nu har tagit prick en månad. Tog bort boet  igår och det är verkligen ett mästerverk. Efter bastubadet  sent igår kväll var det bara att krypa ner och pang så sov jag.
Dagens begivenheter består av grillfest med grannarna  m a a deras sons student. Ska bli trevligt för det är ju äntligen sommar nu trots myggplågan!
Nu ska jag snart avnjuta mina nybakade hallonmuffins. Skulle egentligen ha blivit  blåbärsmuffins men tyvärr...slut blåbär!!Katastrof! Är det nån som har att sälja?

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Jaha, ni har fått värmen ni. Vi undrar just var den blev av. Vi får väl komma upp till Boden och känna efter nu på onsdag em. Skönt att höra att värdena är uppåt, liksom hela du.

Kramar från vännerna i Hammarbyhöjden!!

2010-06-11 @ 18:54:36
Postat av: marg

Hej! trevlig och god grillfest, trevlig och god studentfest hos Calle.Jättetrött, ska sova nu. Guidning imorgon.

Kram & god natt

marg

2010-06-11 @ 22:55:58
Postat av: Anonym

Hej!Slingorna är jättefina.Har precis kommit hem från Sandträsk och aktivitestkvällen där.Mycket trevligt.God mat och trevliga människor.Känner mig ganska mör.Hämtade strömming i Råneå klockan fyra

på morgonen.Nu är det strax plats på bäddan.

Bamsekram Ingela

2010-06-12 @ 00:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0