Tisdag 6 juli

Utskriven, äntligen! Tack o lov så blev det ingen drän-sättning idag.Ska tillbaka till veckan för ny röntgen.
Konstigt, igår var det både luft och vätska i lungsäcken och idag var det knappt nåt. Smärtan, dock inte lika häftig som tidigare, finns kvar och då får man bara hålla tummarna att det stannar därvid.
For iväg en snabbis till jobbet för att kolla när jag har semester och det har jag från nästa vecka och fem veckor framåt. Ska bli skönt bara man får vara någorlunda i form.
Har påbörjat en ny period av Sutent och det märks redan, jag är hes men det brukar släppa efter ett tag.
Vi har precis bokat  biljetter till Diggilo i Haparanda, skulle ha varit kul att åka till Storforsen och sett det men då var det mitt i veckan och då kan ju inte dom som arbetar fortfarande.
Hoppas på fint väder i morgon  då ska jag befinna mej utomhus.

Nu är det sussa som gäller!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Anderssons i Boden

:)

2010-07-06 @ 22:41:33
Postat av: Kina och Alf

Diggilooooo på dig!

Undras vad det är, men säkert kul.

2010-07-07 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0