Måndag 5 juli

Grattis Klara 23 år igår! Har inte orkat skriva nåt sen eländet som var sist. men i morse bar det iväg in till  dårhuset. Var där kl 0715 och fick komma på röntgen halv 9. Storartat! Sen har jag legat i sängen hela dagen. Inte ett besked förrän halv 5. Är det klokt. Jag packade ihop och åkte hem.
Ny röntgen i morgon kl 8, både vätska och luft i lungsäcken. Tänk att det aldrig tar slut. Jag tänker inte underkasta mej nån fler drän-insättning, nu får det vara nog. Det går ju inte att få bort så då är det bara låta tiden ha sin gång.Jag var så förbannat åt läkaren när jag for hem, sa att jag sitter inte en dag till på avd 51 och
v ä n t a r och v ä n t a r. Det känns som hela sommaren flyger iväg och jag har inte suttit ute, på balkongen eller nere vid stranden sen det blev frostfritt.  Hur ska det sluta, det är inte utan att man ger upp, livet är verkligen tragiskt.

Viveka

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag blir så ledsen när jag läser vad du skriver. Om det är någon som borde få vara frisk så är det du! Jag tänker på dig och håller tummarna för att du ska få må bättre! Många kramar (och lite bebisdregel) från Ida och Felix

2010-07-06 @ 00:13:49
URL: http://idaspyssel.blogspot.com
Postat av: Kina och Alf

Ja, du får verkligen kämpa, både med dig själv och - som om inte det vore nog - mot Europas modernaste sjukhus. Det är ju skamligt som de beter sig. Vi tänker på dig och hoppas på att det ska vända så att du ska slippa ha ont. Och att du ska få sitta nere vid en solig strand. Vid Luleälvens kraftverksdamm i Boden till exempel. Och äta nyhalstrade sotare! Mums!!

2010-07-06 @ 09:44:32
Postat av: Britt-Marie

Hej Viveka!

Ja, detta är för bedröövligt! Tycker dock att det är ett sundhetstecken att du fortfarande kan bli förbannad - stå på dej! ...och måtte du få några soliga dagar nere vid älven! Kramar från B-M

2010-07-06 @ 10:20:42
Postat av: Anonym

Hej Vännen!

TAPPA INTE GNISTAN!!!!Hoppas Du orkar repa mod,trots

att det verkar hopplöst ibland.Inte nog med Din sjukdom.Du ska också orka strida mot en galen sjukvård. Bamsekram Ingela

2010-07-06 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0