Onsdag 27 jan

Hemma idag och det är då tur för vem kan köra i detta väder. Som sagt var, man måste ha humor för att bo i den här landsänden. Såna här  dagar är jag glad att jag inte har hund, eller ÄR hund.
Men humor eller ej, sängen är färdigmålad, jag är nöjd, ja det är maken också, och vi har sovit i den i natt.
Köpte ett nytt överkast, men nån sprallig färg blev det ju inte, man är ju "bääärsch" i grunden....öken kanske!
Nu har maken kört iväg med plogbilen och jag ska försöka vara lite huslig. Har inte hört av min favvodoktor ännu men dagen är ju inte slut.
Jag har bokat ett bord på Veckans Allehanda fr 8 febr, ska bli skönt att bli av med en MASSA överblivet.
Min devis för dagen:
"Det är viktigare att fullgöra ett arbete än att påbörja det!"

Ha en trevlig kväll!
Överstinnan

Före......                          Under tiden........          Efter.......

         
Klicka på bilden för större bild.

Kommentarer
Postat av: Carina



Så fint det blev, passar ju bra med det där överkastet också ! Ska strax ut på vägarna också men ha en trevlig kväll & sussa gott i " nysängen ". Vi ses imorgon ;)

Kram // Carina

2010-01-27 @ 15:46:39
Postat av: Monica & Mats

Snyggt - vad duktig Du är och vilken energi!!! Bra att Du har hållit Dig inomhus för jag lekte plogbil i morse med volvon, såg inte vägräckena på viadukten men det gick bra förutom att jag "tappat" nåt från grillen.... Mats måste nog undersöka det hela! Kram Monica

2010-01-27 @ 19:22:30
Postat av: Gunilla

Gomorron på dej!

Verkligen fräsht i sovrummet.Mina färger, å va kul att du ochså påverkats av det "beiga".Så länge du bara håller dig till färgerna.Din färgstarka personlighet klär dej.

Ha en bra dag å kramar från ett snöigt Umeå.

Gunilla

2010-01-28 @ 07:40:24
Postat av: Gunilla

Gomorron på dej!

Verkligen fräsht i sovrummet.Mina färger, å va kul att du ochså påverkats av det "beiga".Så länge du bara håller dig till färgerna.Din färgstarka personlighet klär dej.

Ha en bra dag å kramar från ett snöigt Umeå.

Gunilla

2010-01-28 @ 07:55:23
Postat av: Vinsalisa

Fiint!!! Nu harmonierar hela lägenheten, beige is the shit...sedan kan man elda på med färg efter humör.

Nu skall jag ut och skotta fram kaninerna....

/M

2010-01-28 @ 19:11:47
Postat av: Marléne

Fint det blev, var hittar du all energi, har du någon hemlig gömma ;)

2010-01-28 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0