Tisdag 2 febr

Tänk att vi är inne i februari redan. Man kan inte tro att det ska bli en vår när snön bara vräker ner. Men det är ju bra för Rolf han får ju jobba dygnet runt om han vill.
I går blev det ett litet kalas för Liam. Ante och Elin kom med en gosig mjukishund och det var uppskattat. Det var tårta som även räckte till grannarna. Jag var helt slut, låg mest i soffan hela kvällen.
Vaknade vid 7 i morse och skjutsade Fia och Liam till Kallax och det var ingen lek i detta snöande. Körde 97:an i hopp om att det skulle vara bra före men det var sån himla snörök, det var inte klokt, man blir ju livrädd när man inte ser nåt. Fram kom vi till slut. For till jobbet sen och dagen tog slut efter 10 min kändes det som. Tänk om det skulle vara som förr när man hade passtjänst och jobbade mest nätter. Man satt och räknade minuter och gjorde streck på ett papper för varje ½-timme. Så vansinnigt tråkigt. Det är skillnad mot nu. Jag har jobbat på heliopterskvadronen i 4½ år och det är den bästa arbetsplats man kan tänka sej. Allt man gör uppskattas verkligen. Dom är så gulliga alla(nästan) "mina killar".
I morse ringde Maria från Umeå, meddelade att jag hade jättebra värden, faktiskt perfekta med tanke på att jag är inne på 3:e veckan Sutent. Men jag är så förbannad på onkologen Camilla, som inte ringer och talar om hur DT:n var. Fick veta att jag ska till Umeå den 16 febr och att hon skulle prata med mej då men jag tänker inte vänta ytterligare 2 veckor på besked. Det är bättre att få en "käftsmäll" nu så slipper man gå omkring och grubbla. Jag förstår ju att det inte är bra eftersom det är så ont. Men min Roger som brukar ringa varje vecka han har gjort slut med mej, han  som brukar ringa varje torsdagkväll......
Men ja é ente bitter......
"Bitterhet är att lida två gånger!"

Jag tar och målar om min byrå......vilken färg???? Grööööööööön! BIld kommer senare.

Fru Andersson

Kommentarer
Postat av: marg

Hej! Är det gröna vågen hos Anderssons? Men det är klart grönt är skönt! Har varit hemma idag, ingen student och ingen Allehanda. Ha det bra och god natt

marg :)

2010-02-02 @ 23:39:12
Postat av: Klara

Hej hopp. Kul att läsa att dina värden såg bra ut, det gör mig glad och hoppas att allt annat också ser bra ut. Har du kommit in i någon grön period när du målar allt grönt??!! Fast det kan vara fint det å, snart ska jag gå och lägga mig i sängen och spikmatta lite känner att jag har ont i både rygg och nacke när jag inte har legat på den på ett tag. Hör av dig nån dag så jag kan ta hem några ljudböcker åt dig. =) Pussar och Kramar härifrån Sturegatan . ;)

2010-02-03 @ 02:37:06
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: Slangen

Är du inte trött på att se grönt?

Du ser ju grönt i olika nyanser 8 timmar om dagen på jobbet...

2010-02-03 @ 22:43:39
Postat av: Vinslisa

Den gröna sängen blev vit och nu blir det andra grönt...;=)Logik= trist!!! Tack för chokladen, jag har njutit av en bit till morgonkaffet, mums!

2010-02-04 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0