Måndag 22 febr

Ja nu är man återbördad till detta skandalomsusade sjukhus. Helgen har ju varit förfärlig smärtmässigt, men jag ville ju avvakta tills polacken hade "gått av" sitt pass.
Vi kom in kl 6 i morse, med så fruktansvärda smärtor, hade inget val, tyvärr. Men jag blev så väl och snabbt omhändertagen, det togs lungröntgen och skelettröntgen, fick flera morfinsprutor och sen bar det iväg till avdelningen, dock inte 51:an, det var fullt, men 52:an går bra det också.
Maria och Ante kom på besök sen hon fått sin behandling och så Yvonne, min syster. Nu känns det som jag fått en "överdos", ögonen faller igen så nu får jag ta resten i morgon.

Puss och kram

Viv

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att Du får sova smärtfritt.Måste bara säga hur glad jag är över min fina, vita köpmandisk. Hallen blev mycket ljusare.Tusen tack för Ditt fina arbete.Hoppas allt ordnar sig för Dig,så Du kan åka med till Abisko.Bamsekram Ingela

2010-02-22 @ 23:09:50
Postat av: Cat

Hoppas du fått sova gott i natt! Det har jag, men det blev sent - jag är en sån OS-nörd...

Kramar

Cat

2010-02-23 @ 08:32:29
Postat av: Carin Hessmo

Vissa får då mer än sin beskärda del av bördor och dit tillhör då du. På mig verkar det som om du skulle ha stannat i Thailand. Där verkade du ju må ganska så bra och där hade du kunnat ligga under vattnet och snorkla när smärtan är som värst. Bra mycket trevligare än att vara på sjukhus. Att du är en kämpe vet ju alla och det är ju tur nu när du har det så besvärligt. Hoppas det lugnar ner sig och att du får slippa ha så förtvivlat ont. Hoppas också på att röntgen visar på bra resultat.

Kramar

Carin

2010-02-23 @ 11:48:01
Postat av: Marléne

Hoppas att du denna gång kan få den hjälp du behöver just nu. Nån gång ska väl detta sjukhus visa sig från den ljusa sidan. Vi håller tummarna för dig och önskar dig en värkfri dag. kram kram

2010-02-23 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0