Lördag 4 nov

Ja då är man tillbaka på Sunderbyn. Hade så in i nordens ont på VÄNSTRA sida runt den lungan, kunde inte ta ett steg, så det blev ambulans hit. Jag har fått massor med morfin men det tycks inte hjälpa mer än nån timme.
Datortomografi är tagen återigen (3 ggr på 1½ vecka) och dom har bara koncentrerat sej på min sjuka högra sida.Man kan inte bara smärtlindra, man måste väl ta reda på vad det är som är så ont. "Ingenting" kan väl vara så smärtsamt.
Hursomhelst, vi hade tänkt följa med vänner och hämta en julgran, men som sagt, aldrig planera....
Nu ska jag försöka sova, det är natt.
Sov gott alla nära och kära
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka! Det är tidig morgon i Hammarbyhöjden och det är så tyst. Kyla och snö dämpar ljuden. Kina sover gott och jag har just hämtat tidningen vid dörren. Hoppas att doktorerna hittar problemet så att du kan få återhämta dig. Vi skickar stora kramar härifrån! P o K...

2010-12-05 @ 06:39:17
Postat av: Cat

Vännen! Hoppas du fått sova i natt och att smärtan börjat ge sig. Jag är så in i norden förkyld, för femtielfte gången den här hösten... Så Nickes uppdrag i dag söndag är att följa med Josefin på konfirmationsupptakt i Älvsbyn. Fotbollskonfirmation - tänk att det finns många varianter nu för tiden.

X O

2010-12-05 @ 07:00:30
Postat av: Mona

Hej vännen! Hoppas dom kan hjälpa dig så du slipper ha så ont. Skickar varma kramar till Dig.

Mona.

2010-12-05 @ 14:42:29
Postat av: Siw

Varmaste kramen till dig! Och min förhoppning att

du ska pigga på dig fort.

Kan berätta att föreställningen igår var 3,5timme lång. . och mycke´, mycke´ bra. Tiden bara rann

iväg. Synd att man inte kommer sig för att gå oftare på teater.

Önskar dig allt gott/ vännen Siw

2010-12-05 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0