Söndag 1 augusti

Som ni märkte så skrev jag inget igår. Det var full huggning som man brukar säja. Lungläkaren var här och sköljde lungsäcken och det var ju lite klegg som fanns där. Hade besök av Karin & Roger, Åsa, Rolf och K-G.. Senare kom Rolf med pizza men jag sov mest hela kvällen.
Nu idag har lungsäcken återigen blivit sköljd och det ser bra ut, men innan nån säger nåt ska jag på röntgen.
Magen är stopp fortfarande och det ska väl göras nåt åt på eftermiddan förhoppningsvis. Dränet sitter kvar. Skulle få åka hem med det kvar men det vill jag inte. Nu ska jag vara kvar här tills allt är ok.
I övrigt är livet trist, redan 1 aug, vart tog sommaren vägen?
Nu ska jag upp och duscha.
Lev väl/Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka!

Nu hoppas vi på

1. Att du snart får komma hem

2. Att det blir en fin sensommar

3. Att du snart kan komma hit till oss.

Vi har skickat lite bilder på din vanliga mejladress.

Storkramar från oss härnere

2010-08-01 @ 11:15:24
Postat av: Siv

Hej!!Vi kan väl höras av imorrn ifall du fortfarande



är kvar på las så kommer jag och hälsar på...



Kram Siv

2010-08-01 @ 16:22:44
Postat av: Fia

Hej på dig.

Vad tråkigt att du är kvar på sjukhuset. Vi tänker på dig här nere i skåneland.

Idag har jag gått på min semester och Johan gick i fredags. Vi ska åka och hälsa på min morbror i Mönsterås i morgon och stanna några dagar. Sköt om dig så håller vi våra tummar att du får komma hem snart.



Stora kramar från oss!

2010-08-01 @ 21:49:46
Postat av: marg

hej! Hoppas du får komma hem snart. redan måndag, 2. augusti, kanske dax att sova. Ska jobba på Allehanda. ha det bra och god natt

kram marg

2010-08-02 @ 00:10:24
Postat av: Carina

Hej vännen !

Hoppas att du kan åka hem snart & " stäng till " dörren extra till avd så de dröjer länge tills du kommer tillbaka.Augusti har kommit även här, molningt & solen lyser med sin frånvaro.Om några veckor ses vi men vi hörs innan dess.Bamsekram fr

mej / Carina

2010-08-02 @ 05:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0