Lördag 21 aug

Vet inte om det är nån ide att skriva för det är mest bara elände. Min mamma ramlade ur sängen igår morse och bröt lårbenshals och bäcken. Så nu ligger hon också här på Sunderbyn. Jag är ju inte i den formen att gå dit så jag ska få info från syster Yvonne.
Själv mår jag inget vidare som vanligt men jag har fått en venport inopererad och det är ju positivt. Nu behöver dom inte sticka mej i armarna mer.
Jag fick ju en sån inopererad i fjol men då fick jag ju en infektion så den togs bort. Så nu hoppas jag på det bästa.
Idag spelar maken tävlingen "Otouren", ett jippo som pågått i många år.  Den som spelar sämst, den vinner! Jättekul, jag var med i fjol.(Jag vann inte!)
Nu ska jag vila lite och samla kraft för att duscha och tvätta håret. Man ser ut som monster.
Ha nu en trevlig helg!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Kära vän! Hoppas att det nu blir bättre med venporten denna gång. Vad trist med din gamla mamma - att eländet aldrig tar slut! Själv ska jag idag åka till min mamma i Hässleholm, hon fyllde 87 år igår.

Tänker på dej!

Kram från B-M

2010-08-21 @ 09:58:07
Postat av: Karin Jönsson

Men kära nån allt ska då hända. Räcker de inte snart för oss? (dej o mej)

Nog kommer moster upp hon är ju en krutgumma. Men det kan ta sin tid. Mamma bröt lårbenshalsen också.

Hon kunde inte gå själv, så det blev rullstol sista

tiden.

Hoppas nu bara att du kan vila och samla krafter.

De är de viktigaste.

Kram tänker på dej hela tiden.

Karin

2010-08-21 @ 11:26:30
Postat av: Anonym

Eländes elände nu får det vara nog. Tänker på dig/Åsa

2010-08-21 @ 16:52:39
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Kära Viveka!

Det finns inga ord som räcker. Man känner sig totalt hjälplös. Jag vill bara att du ska veta att du är i våra tankar och vi hoppas att du ska fortsätta vara lika tapper och kämpa på. Kramen från AnnaLisa o Tommy

2010-08-21 @ 16:58:54
Postat av: marg

Hej Viveka! Tar eländet aldrig slut!Så jobbigt för dig.Tänker på dig och håller tummarna att du snart ska vara bättre och får komma hem.

Kram och god natt

marg

2010-08-21 @ 21:50:08
Postat av: marg

Hej Viveka!

Skulle bara skicka en bli bättre kram! Idag har Felicia varit här och vi hade en trevlig eftermiddag. Nu är det straxt måndag.

God natt min vän

marg

2010-08-22 @ 23:57:05
Postat av: Kina och Alf

Här kommer en bamsekram från oss i H-höjden. Må den värma!

2010-08-23 @ 07:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0