Söndag 11 april

Grattis Sabina som fyllde 19 år igår!
Igår kväll var vi bjudna till Åsa och Lars. Dotter och jag lagade stek, sadel och bogstek av rådjur. Mycket lyckat och gott, synd bara att aptiten är under all kritik.
Idag har vi suttit nere vid stranden och grillat spareribs, mycket gott trots att hälften sitter fast mellan tänderna. Solen har tagit rejält idag, härliga tider stundar tack o lov.
Imorgon ska jag jobba, hela dagen, man är ju friskskriven så det är bara att jobba på. Hoppas att kroppen  håller åtminstone till onsdag, för då kommer "min" doktor Roger tillbaka efter sin ledighet. Han måste kolla hur min lungsäck ser ut. I vilket fall som helst så startar en ny Sutentomgång i morgon.
Nu har kag bakat en kaka, vi ska få fikagäster, kul!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: marg

Hej! Skulle bara säga god natt, är lite trött och imorgon stundar jobbet. Ha det bra kram och god natt

marg

2010-04-11 @ 23:19:03
Postat av: Kina och Alf

Hej vännen! Tusen tack för att du fixat flera strumpor från förrådet. Nu har jag så att jag lätt klarar mig en vinter till. Och vi hoppas att dr Roger (Moore?) fixar till dig på onsdag så att du kan ladda upp för ett besök här nere i godan ro lite senare på våren. Vi är i lotten (Paradiset) nu och pysslar och påtar. Kina mår väldigt bra av doften av multnande löv och mylla i motsats till den parfymindränkta människomassa som trängs på gator och torg. Nu skickade vi ett fång styrka till dig. Schwissch!! Hoppas att det kändes. Kramar...

2010-04-12 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0