Onsdag 28 april

Tjoho!
Eftersom jag hade telefonen i bilen på förmiddagen igår så kunde dom inte nå mej från Onko i Umeå. Men idag ringde Anders, proverna var JÄTTEBRA, ingen sänka, allt bara bra. Ja jag mår ju som förr i världen, får bara nåen enstaka djupdykning ibland och då är det bara att lyda och lägga sej ner och sova, det är det enda som hjälper.
Jag har jobbat hela veckan och jag har haft fullt upp. Det är ju det omtalade nya systemet PRIO som tar all tid.
Men idag har jag varit på en långpromenad i kylan, en timme prick. Sen badade jag bastu...nästan en timme! Tänk vilket jobb man har, allt detta på arbetstid, inte illa!
Nu är jag ledig till nästa onsdag, undrar hur jag ska få tiden att gå....
Jag har ju sytt mer än hälften av alla jackorna, väntar bara på nästa omgång och om jag får betalt för förra leveransen.
Nu har Dagny (husbilen)fått komma ut i ljuset, maken håller på fixa kyskåpet som krånglade förra året, vi ska nog  åka till Kronidan i helgen och då tar vi husbilen, det är så enkelt att ha sitt eget boende.
Vi har fått en ny liten släkting, kusin Anders och Aew har fått en liten  flicka, grattis, grattis! Men på fredag ska vi få träffa Idas och Henriks lille Felix, ska bli mysigt.
"Underskatta inte det lilla, det kan vara fröet till något stort!"
Kram på er alla!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Marléne

Vad glad jag blir att höra att dina prover är bra, underbart för dig. Skönt med långledigt. Hälsa tjocka släkten och ge dom alla en kram från oss. Så kul att få träffa lillen. Sköt om dig och njut av ledigt med make och Dagny.

Kram kram från oss

2010-04-28 @ 21:07:55
Postat av: Gunilla

Hej, å va gott att höra att dina prover är bra.

Njut nu av din långledighet å vila upp dej tills

ni kommer hit på "röj".Nä visstja, det var visst förr man orkade det!!!!

Kramar från Gunilla

2010-04-28 @ 21:48:33
Postat av: marg

Hej, det gläder mig att du mår så bra! Toppen!

Kramar marg

2010-04-28 @ 21:58:29
Postat av: Kina och Alf

Härligt att höra! Väldigt vad du är i farten. Men som ordspråket säger: Hellre slita skor än lakan.

Nu önskar vi dig och Rolf en riktigt skön Valborg. Vi ses i sommar - antingen här nere eller där uppe eller både och.

Kramar...

2010-04-29 @ 09:59:48
Postat av: Carina

Härligt att se att proverna är bra igen & att du mår bra.Ha nu en skön helg & kram fr oss !

Carina och Lasse :)

2010-04-29 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0