Måndag 19 april.

Intensiv dag. Mötet med A. Wikstén gick enligt plan. Vi får en ny matta i kök och hall samt luckorna i köket omlackerade. Och allt detta utan protester. Härligt! Ska bli underbart  att slänga ut alla trasmattor.
Sen åkte jag upp till Vuollerim. Först lunch med X-et, sen fika hos mamma sen ett kort besök  hos bror och svägerska i Konidan. Kom hem vi 18-tiden, och nu har jag sytt två omg gardiner och två örngott.
I morgon blir det jobb, vi har arbetsmiljömöte,lite pyssel med det för jag är skyddsombud. Men det går nog bra.
Jag mår så bra nu, fönsterna är putsade och blommorna har fått ny jord så vad mer kan man begära?
Nu väntar maken och sängen.
Sov gott alla nära och kära.

I morron är det ett år sen jag opererades i Umeå. Tiden  går.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0