Onsdag 23 sept

Hur kunde vi sova så mycket som vi gjorde igår? Och ändå har vi sovit hela natten, utan avbrott.
Vi åt en rejäl frukost i morse och efter utcheckning begav  vi oss till onkologen, där vi hade tid
kl 9. Jag fick en massa intravenöst innan Torisel skulle in. Allt tog ungefär 2 timmar. Detta ska jag alltså ha 1gång/vecka i Sunderbyn och jag kan inte köra bil efter så då får det bli taxi.
Allt mitt hopp står nu till att dom eventuella biverkningarna uteblir.
Sov i bilen från Umeå till Skellefteå, helt utslagen. Men sen blev det bra.
Nu har jag tagit hand om lite bär och rabarber. Skönt att ha det bortgjort.
Vi har också badat bastu så nu väntar sköna sängen. Ska besikta Dagny imorgonbitti sen åker jag till jobbet.
God natt, nu är jag överstinnan igen!
Viv


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jaa, du är verkligen överstinna - alla kategorier!

2009-09-23 @ 22:16:32
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: marg

Hej, skönt att du är hemma igen och får sova i egen säng.Har varit på stan idag med en kompis, lunchat och pratat om allt mellan himmel och jord.

Nu, efter gymping och medicin (börjar få ont i magen av alla piller) ska jag sova några gånger i natt.

Sov gott och jättekram marg

2009-09-23 @ 22:17:44
Postat av: Marléne

Skönt att läsa att allt gick rätt så bra, jag håller tummarna att biverkningarna blev kvar i Umeå.

Vi har nu besökt bögarnas o jetsetarna ö, Mykonos. Ön var mycket vacker o stadsgränderna var byggda för att villa bort pirater o det kan jag förstå, det fanns ingen som helst logik i gränderna. Det var bara att gå o se var man hamnade. Allt på ön var väldigt dyr, en kopp varm choklad kostade 65 kr, 5 dl vatten 20 kr(vanligt vatten inte ens bubblor fick man för det priset...),5 dl bubbel vatten kostade 50 kr,grekisk sallad 100 kr. Ja det var ett litet smakprov av prislistan på Mykonos. Jag som tidigare sagt att Santorini var dyrt, jag får nog ta tillbaka det;)

Men Mykonos var vackert i allafall.

Sköt om dig o jag håller tummarna för Dagny i morron;)

Kram kram

2009-09-23 @ 23:07:33
Postat av: Siv

Hej!! Skönt att läsa att det gick bra

Hoppas du får en bra helg..



// Kram Siv

2009-09-24 @ 12:29:38
Postat av: Vinsalisa

Välkommen hem!!

Jag laddar för dygn imorgon...känns lite tråkigt när S är borta på veckorna och jag far iväg när han kommer hem...

Jobbar hela nästa vecka, stavpromenix?

..hoppas Blåklockan fick grönt ljus!

2009-09-24 @ 19:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0