Onsdag 16 sept

Tjena!

Jobbade hela dagen igår, samma snurr! Var på HSE och tog en massa prover och IDAG ringdes det från Umeå, två gånger!
Först den där konstiga Anders, sen onkologen Erika.
Nu är det nya giv. Jag ska till Umeå snarast för att få samma lika medicin i droppform som Maria får, alltså Avastin. Ska bli spännande. Det ska tydligen kombineras med interferoner, vad nu det är.
Jag har jobbat halv dag idag och jag har haft en tid hos dietisten som kollar vad jag äter om jag får i mej alla vitaminer. Fick en hop med näringsdrycker, men jag tycker att dom är äckliga.
Just nu sitter jag och försöker övertala mej själv att byta om och ta mej en lång promenad, men jag är så trött......
Höres i morgon
Kram/Viv


Kommentarer
Postat av: Catarina

Har du fått prova olika fabrikat av näringsdrycker? Be annars att få göra det. Det finns de som smakar okej, riktigt kylda smakar de nästan som smoothie med fibrer i. Åh om jag bara kom ihåg vilken sort det var...

Hoppas att nya behandlingen är snäll mot dig! Å elak mot de elaka såklart!

Nu ska jag baka Ryttarkaka, hade glömt bort att jag lovat baka till Hannas sista fotbollsmatch för säsongen. Nåja, bara det blir någon bit över till mig så.

K

Cat

2009-09-16 @ 21:28:34
Postat av: Marléne & Ulf

Hej hej !!

Vill bara skicka dig en extra kram via etern:)

Vi har det bra här nere, vi är just nu på Naxos. Var på Paros igår. I morron ska vi hyra bil o utforska ön.

Hoppas dom är snäll med dig i Umeå.

Stor kram från oss

2009-09-16 @ 22:47:26
Postat av: marg

Hej, hoppas att den nya medicinen hjälper och inte gör dig så sjuk! Jag håller verkligen tummarna!

Har idag varit på storheden, bara sådär, men var fort hemma igen. på eftermiddagen kom lulebarnbarnen och hämtade mig och vi for till hanssons kaffe där vi träffade eva flisan och calle och hade långfika, himla roligt. nu ska jag nästan sova, har haft en dålig natt.

ha det så bra, sov gott god natt kära viveka

kram marg

2009-09-16 @ 22:58:14
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0