Fredag 11 sept, grattis Dagny!

Ja nu är vi då i Arvidsjaur och vi har spelat golf, som vanligt i regn och storm. Fast jag måste säja att jag hade himla bra och långa utslag, alltid nåt! Men i övrigt är det väl fan att så fort vi lämnar Boden så ska det spöregna. Jag är så frusen, har inget underhudsfett som skyddar mej längre.
Men nu står vi  på campingen och vi har ätit och badat bastu så det går egentligen ingen nöd på oss för nu ska vi lägga oss under täcket och titta på TV. Undrar hur länge det dröjer innnan vi somnat från allt.   Kusin Anders har ringt och meddelat att nu är nr 2 på G.
Kram & hej från Viv


Kommentarer
Postat av: mrg

vad tråkigt med dåligt väder. här är det en strålande solskensdag.

igår var jag bjuden på middag hos eva och roger. olivia och hennes mamma och pappa hämtade mig. jättegod mat, gott rött och skratt och glada miner, härligt. Sen blev jag hemskjutsat och satt på sängkanten tills jag nästan medvetslös la mig i sängen, jaja denna axel.

2009-09-12 @ 13:32:16
Postat av: marg

lördagkväll, trött och inget vettigt har det blivit gjort idag. nu vinkar sängkanten i alla fall.

god natt och sov gott kram

marg

2009-09-12 @ 23:05:40
Postat av: marg

lördagkväll, trött och inget vettigt har det blivit gjort idag. nu vinkar sängkanten i alla fall.

god natt och sov gott kram

marg

2009-09-12 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0