Tisdag 20 okt Grattis Sibylla!

Goderafton
Vilken natt! Spring i benen och armar, kunde inte sova. Flyttade in på soffan, somnade till slut men var helt deckad av grissprutan. Feber frossa och ont i armen..
Jag låg kvar i soffan när maken for till jobbet kl 6, bestämde mej för att vara hemma och vårda min kropp. Gulliga Karin från Cytostatikan ringde och meddelade att jag ska till dagkirurgen på torsdag och operera in en portacat vid nyckelbenet.Det är en grej som man kan både få intravenöst och dom kan ta prover ur, allt för att skona venerna i armarna. Skickade sms till stabschefen att jag skulle bli hemma och om han tyckte synd om mej skulle han höra av sej. Och det gjorde han: .....men synd.......sånt var ju roligt det så det tyckte han inte! Han är så rolig våran SEL
Kl 11 vände allt, jag duschade och hips vips var jag pigg igen och då stack jag till jobbet. Fick en del uträttat för nu blir jag ju borta ett par dagar.
När jag kom hem hade maken besök av en arb kompis så vi har ätit stekt palt, ganska mumsigt.
Glädjeämnen idag?
1. Inga eller väldigt lite sår i mun och svalg.
2. Pussat på dotter Åsa i kväll.
3. Många vill bli min vän på FaceBook
4. Magen ok(får man skriva så?)
5. maken som vanligt kärleksfull
Puss och godnatt!
Översti.......nnan

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, har packat idag och det var tröttande, men nu äe det gjort. Har idag tagit svinsprutan, inga biverkningar ännu, hoppas jag slipper. Ska jobba hela dagen imorgon och vi åker på torsdag.

Nu är det natt. God natt min vän sov gott!

Kram marg

2009-10-20 @ 23:27:56
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Vinsalisa

Saknade sig på gympan!!!!..och på fikar efteråt....grissprutor är inte att leka med nöff, nöff.

Skönt att höra att du repade dig under dagen!

Vi åker till Lycksele i helgen, Alma skall på läger och sedan är det tävlingspremiär på söndag...spännande!

Nu addar jag dig på FB....

/Kramizzz

2009-10-21 @ 09:42:04
Postat av: Cat

Visst är det skönt att ha en kärleksfull man ibland!

Jag och Niclas har "skypat" sedan jag väl hittat en webcam som passat, men nu kommer han snart hem från Norge. Hanna har förmodligen baconinfluensan, har varit sjuk i en och en halv vecka med alla symtom utom feber... Det går väl över så småningom. Tack för dina fina listor, de gör att jag också får mycket att vara glad över.

Kram

2009-10-21 @ 11:30:16
Postat av: marg

hej, nu är det nära. vi åker kl. 6.00 imorgon bitti. Maken kör oss till flyget. sen kommer vi hem måndag kväll. Jippii..... vad roligt!

Ha det bra hoppas det gick bra att sätta in porten.

Kramar och god natt

marg

2009-10-21 @ 22:50:33
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0