Tisdag 13 okt och Grattis Ida 27 år igår!

Hej på er allihop!
I söndags skulle jag inte göra ett dugg, bara sitta och titta på repriser på TV. Vi såg ju på fotbollen på lördagen och jag är ju inte så intresserad, men det gick bra i alla fall. Majoriteten fick välja.
Nåväl, jag började lite smått torka runt diskbänken och hipsvips var jag på knä och skurade golv. Det tog flera timmar. Skåpluckor kyl skafferi mm mm. Men sen  kom lille Rasmus med föräldrar och då avslutade jag mitt värv.
Åh vad han är fin den lille. Ja han har inte så dumma föräldrar heller.....
Jobb igår och middag hos kära Ingela. Vi fixade varandras hår också. Bra att vi har varandra. Var på gympan i morse och det kändes som förut. Kul!
Skulle bara jobba halv dag idag men det  går inte att åka hem mitt på dan. Tiden går fort när man har roligt.
Idag har jag kontaktat Umeå och undrat varför  kontakten är bruten och dom sa att Roger B på Urologen "övertagit mej"! Tacka tackar det är bara positivt för han ringer lite då och då. Idag meddelade han att det blir behandling i morgon, proverna var mycket bra.
Så kl 8 imorgon kommer taxin.
Ikväll har jag stekt en stooooor öring som Ante har fiskat. Jättegott med  kantarellsås till. Tack igen B-M!!
Nu blir det dusch och inget mer.
Puss och gokväll!
Viv

Kommentarer
Postat av: Ingela

God kväll!

2009-10-13 @ 21:35:45
Postat av: Anonym

God kväll! Ja då var det,som vanligt svårt med den här datorn.Rörde ngn knapp och vips var det postat.Man säger ju att datorn inte gör några fel...? Mitt hår blev jättefint,tusen tack.Hoppas allt går bra för Dig i morgon.Bamsekram Ingela

2009-10-13 @ 21:45:57
Postat av: marg

Hej, håller tummarna för imorgon!!

Jobbat idag. Var till sjukgymnasten igår och han la då på så mycket nya övningar så jag blir aldrig klar. Sen åkte jag till Luleå och Sanna och Olivia roligt. Imorgon kommer nya elever både för-och eftermiddag. Men sen är jag ledig resten av veckan.

Nu är det sängdax för upp tidigt imorgon om jag ska hinna med min gympa innan eleverna kommer.

God natt Viveka sov gott kram marg

2009-10-13 @ 22:18:15
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Britt-Marie

Hoppas allt går bra Umeå - vad glad jag blir att du kunnat njuta av "trattisarna" - kram B-M

2009-10-15 @ 23:31:25
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Det var trevligt att mötas och se din glädje det värmde en höst kall dag, hoppas att det gick bra i s-byn

Kram janne

2009-10-24 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0