Söndagmorgon 18 okt,Grattis Gut 50 år!

Nej det är inte för att fira Guten (Mats G på jobbet) som jag sitter uppe den här tiden, 0450. Har inte somnat än. Hade så kryp i armar och ben när vi gick i säng i gårkväll och ingenting verkar hjälpa. Har tagit min medicin men tyvärr. Jag har inte ont, det är inte det, det går bara inte att ligga.
Vi hade en sån trevlig kväll, våra vänner Stenbergs var här, vi åt och mådde bara fint åsså kan man inte sova. Om det inte vore så mörkt och ensligt skulle jag ta mej en promenad. Jag har lyssnat på två CD på ljudboken "Mina Drömmars Stad" och det brukar vara rena sömnmedlet att höra någon "mala på" i öronen. Nåja boken är mysig att lyssna på.
Finns det nåt positivt nu då?
Jo!
1. Jag har löst NSD korsord nr 1 i natt.
2. Kamomillteet gott och rogivande
3. Vetskapen att jag har 5 nya burkar Pitholmshonung!
4. Jag behöver inte stiga upp kl 6 om jag somnar nu.
5. Maken snusar så gott i våran säng.(Tack o lov inte i nån annans!)

Lite mer te med honung och sen ska jag försöka sova igen.

Godmorgon!
Fru Andersson

Kommentarer
Postat av: marg

God kväll fru Andesson! Jasså ni kan inte sova heller, ofta, men inte alltid är det samma här. natten blir oändligt lång, men det går ju an när man inte behöver stiga upp före skam. Hoppas du får sova i natt. Det tror jag att jag kan i natt. Felicia har varit här sen igår och underhållit mig. Nu har hon gått hem och det är väldigt tyst här.



God natt sov gott och kram marg

2009-10-18 @ 22:26:43
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Carin Hessmo

Ser att du kämpar på och inte ger upp. Heja heja. Nu kan jag tala om att jag bara har 4 arbetsdagar kvar och jag kan knappt tåla mig. Har haft kontakt med bowlingkompaniet idag och ska börja bowla till veckan. Jättekul. Torsdag den 29 oktober ska jag bli avtackad och utbjuden på middag av mina korridorkamrater på jobbet. Bara roliga saker som väntar. Och, jag är så glad att jag är frisk och kry och hoppas det stannar kvar så tills jag är så gammal och trött så det inte spelar så stor roll.

Ha det så gott och fortsätt kämpa på.

Kram

Carin

2009-10-19 @ 19:37:22
Postat av: marg

Hej, vart tog du vägen? Hur mår du? Helgen är slut och den var intensiv, kolla på min blogg.

Nu måste jag sova snart, god natt sov gott kram

marg

2009-10-19 @ 22:15:18
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0