Soliga lördag 10 okt

Hej hej!

Tusen Tack  Tratt-Marie för  svamparna. Det kommer att bli soppa och en god sås till älgkött!
Ja bättre än så här kan man väl knappast må! Härligt- inga biverkningar, men det är klart, jag tar ju inga mediciner nu. Fick kallese till Umeå den 3 nov, ska först på DT den 27 okt. Spännande.
Torsdagkväll: Ärtsoppa och punsch med vännen Ingela, skönt att vara bara tjejer nån gång. Mysigt att bara  få vara. Jobbet på dan gick som vanligt av bara farten.
Igår bakade jag snabbt blåbärsmuffins och begav mej till Einar, Kärrans söta pappa som fyllde 85 år! Han fick hemgjord glass också, det är hans favorit, lillgubben. En lång  lång promenad efter det och så kom Elin och hon fick sin första Gardasilspruta hos syster Toril.
Lagade mat, Elin blev kvar, vi tittade på TV  och somnade sen alla tre i vår säng. Mysigt.
Idag har bryggan blivit upptagen. Detta årliga bestyr som egentligen inte alls är nåt bestyr, beroende på hur man ser det!
Nu väntar duschen och sen blir det en promenad till Kärran och Kjell, vi är bjudna på middag!
Hörs och syns!
Överstinnan


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Håll till godo! Kram Britt-Marie

2009-10-11 @ 23:36:50
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Viveka

Vad skönt att du mår bra! Njut av det och hoppas att det håller i sig ett tag. Jag måste säga att jag beundrar dig så mycket. Trots allt som är i kring dig och att du inte alltid mår så gott så håller du flaggan högt!..jobbar på, syltar, bakar och är i gång.

Kram /Lena Lundmark

2009-10-12 @ 22:25:51
Postat av: marg

Hello,

äntligen har jag fått ett modem som funkar och kan blogga och internetta så mycket jag vill. Har varit i Luleå idag hos Sanna och Olivia. Vi gick och åt frukost på Börje Ohlsson och rände sen i affärer. Lunch på mat och prat och fler affärer. Hem sen och föll trötta i soffan, men roligt hade vi.



God natt Viveka, sov gott kram marg

2009-10-12 @ 22:44:06
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0