Måndag 5 okt

Idag har jag jobbat. Nä, nåt rejält jobb har jag inte uträttat jag har haft så vansinnigt ont i halsen, munnen och örat.
Nu är det på gång igen, det räckte inte så länge att jag var snudd på smärtfri. Trist trist. Jag penslar, gurglar och stoppar i mej en massa piller men icke sa nicke, det blir inte bättre, jag blir bara så t r ö t t.
Helgen har  i allafall varit ganska bra. har motionerat en dal och det känns ju bra.
Nu har jag försökt avleda smärtan och kokat äppelmos som jag tycker om.
I morgon blir det provtagning  på HSE F21. Man får ju hoppas att proverna är skapliga.
Fy vad jag låter negativ men jag är så himla less på att alltid ha ont. Jag har ju inga problem egentligen med min sjukdom utan det är ju alla dessa j....a biverkningar.
Inte har jag målat skåpet än men det är ju ingen ko på isen.
Nu ska jag titta på Tv och sen ska jag försöka sova.
Kram/Viv


Kommentarer
Postat av: marg

Hej, "det är ju ingen ko på isen???? Har jag aldrig hört. Menar du det är inte bråttom eller vad?

Annars åt vi soppa och ciabatta till middag och det var godis.Har tagit hand om en massa färska grönsaker som maken köpte, så nu är frysen laddat med vitaminer.

Ha det, kramar ge en till guben också

God natt viveka

2009-10-05 @ 22:26:31
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Catarina

Nobelpris till den som forskar på att minimera biverkningar!!!

2009-10-06 @ 09:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0