Måndag 19 okt

Ja inatt har jag sovit som en stock, fast natten blev alldeles för kort.  Kom till HSA , prover togs och jag fick min grisspruta. Efter lunch gick VinsaLisa och jag stavgång och det var jätteskönt.
Åkte och handlade på Maxi sen till Yvve och KG för att hämta resterande löjrom.
Sen startade eländet. Jag fick sån frossa och ont i magen.Låg och huttrade när maken kom hem.
Det blev te och välling med honung istf mat. Ont i armen har jag också. Som ni förstår så mår jag inte bra nu.
Men............
1. Maken har lagat mat och hållit mej varm i soffan!
2. Marias röntgen av huvudet var ok.
3. Jag har gjort allt det jag skulle på jobbet idag

Mycket att vara glad åt......
Kram och godnatt!

Viv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0