Fredag 30 okt.

Tänk en vanlig dag och vi är lediga båda två, helt otroligt. Vi har varit med Karin och Roger till Arcus på hantverksmässa. jag gjorde lätt av med 600. Nåt roligt ska man väl ha, även om det kostar.  Vi provsmakade på ALLT, t o m sylt. Jag har sån hög ämnesomsättning nu så det blir sånt sug efter allt ätbart.
På väg hem ringde Doktor Camilla från Umeå, alltså inte Erika. Hon känner kanske på sej vad jag tycker.
Camilla vill absolut att jag kommer till Umeå på tisdag så då får det väl bli så. Dom ska nog sätta in Sutent igen eftersom tumörerna växer, samt att det nog blir strålning på dom som ligger utanför lungsäcken. Ja den som lever får väl se. Gammalt slitet uttryck!! Det känns som dom har fått tid att tänka på min fortsatta behandling, detta med Torisel tar ju slut nästa vecka så det är ju bra om man får reda på nästa "drag".
Men nu skiter jag i alla sjukdomar, nu är det fredagsmys med svamprisotto, oxfilé och goda såsen (Pontus recept)
Kanske ett -tre glas rött vin.
Dagens citat: " För att nå ljuset måste vi fortsätta att vandra, även när mörkret faller."
Ha en trevlig kväll.
Puss
Viv

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hoppas ni haft en mysig fredagskväll! Skönt att kanske Erika inser sin begränsning. F´låt att jag kommenterar dina senaste två dagars inlägg under samma datum,(har inte ens loggat in denna veckan) men kom nyligen hem från sista finslipet av revyn - premiär imorgon- pust. /Stor kram

2009-10-31 @ 01:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0