Torsdag 26 nov

Goder afton alla mina vänner!
Vaknade i morse när jag var mitt i DaVincikodens handling. Det var onekligen väldigt spännande, men jag var glad att jag vaknade oskadd!!
Efter dusch och frukost åkte jag till jobbet, var framme kl 0830. Det är en himla skillnad att köra en timme senare, det är mycket ljusare och lättare att köra.
Trevlig dag, blev bjuden på lunch av fyra arbetskompisar. Vi var till Köksverket, fantastiskt god mat. Tänk att jag kan äta obehindrat nu, inga blåsor i munnen. Håller alla tummar att det inte blir värre än så här och det ändå ska  döda eller åtminstone krympa mina objudna tumörer. Dom är ju ganska många till antalet och av varierande storlek.
Roger, min ängel på Urologen ringde igår och förhörde sej om mitt hälsotillstånd, han bryr sej verkligen om sina patienter. Han blev så glad att vi bokat en resa, han tycker om att man är "wild and crazy" hm....
I kväll har vi varit till vänner på kaffe och äppelkaka, supergott! Nyttigt? Vem bryr sej?
Nu finns bara ett.....sängen med rena härliga lakan!
" Att leva kan också innebära att tillbringa en dag på ett absolut onyttigt sätt"!
 
Godnatt säger hon som bor överst!

Kommentarer
Postat av: marg

Hej,

nu är dagen nästan slut. har varit på Storheden med kompis. Har handlat mer än jag tänkte.Men allt går ju åt och tar slut, och jag med. God natt och sov så gott kram marg

2009-11-26 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0