Söndag 22 nov, Cecilia har namnsdag,Grattis!

Har sovit relativt  bra i natt.Men mina armar är sönderkliade. Rolfs barn, utom Sabina, kom igår på middag.  Efter allt tjafs med hämtning och allt annat så uteblev Sabina, (på uppmaning av sin mor??) Nåja vi åt gott och det blev en trevlig kväll trots allt. Jag höll ut till kl 2130, då landade jag i sängen. Julklappsutdelningen skötte Rolf. Liam var pigg, rörlig och mycket söt. Lite reserverad, såklart vi träffar ju inte dom så ofta.
Men tidigare på dagen for vi till ljusfabriken, Munka Garden mfl roliga Karin-Viveka-ställen. Saknade verkligen dej Karin!
Idag regnar det som vanligt och det är julskyltning i Munka Ljungby men det blir nog inget med det för vår del.
Men nu längtar jag hem!!!

"Ta inte livet för allvarligt, du kommer i alla fall aldrig från det levande!

Kram & Hej/Viv


Kommentarer
Postat av: marg

Hej skulle bara säga god natt,

god natt och kram

marg

2009-11-22 @ 22:23:05
Postat av: Fia

Tack för en trevlig kväll med mycket god mat.

Kram Fia

2009-11-23 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0