Onsdag 25 nov Grattis Sune!

Skulle ha sovmorgon i morse, men ack, jag åkte iväg kl 7 iallafall. Fick gjort mer än det jag skulle, skönt.
I kväll har jag varit på tjejmiddag hos Marg.  Det var 4 generationer, Margaretes dotter Eva, dotterdotter Sanna, dotterdotterdotter Olivia åsså Britt, Toril och jag.Jättetrevligt, fantastiskt god mat, synd bara att man inte orkar äta
mer än man gör.  Tusen TACK Marg!
Men nu är det kväll och kroppen vill återigen sova. Så ska bli. En ny dag imorgon.
"Det finns ögonblick stora nog att luta sej mot när man blir trött!"
På återseende,-hörande.....
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Gustin o Edgar

Du är tapper!!

Knivarna är klara du kan komma när du vill,

så får du en kaffetår.

2009-11-26 @ 17:41:23
Postat av: Anonym

Tack mina kära "knivvänner"! jag kommer senast på måndag! Kram/Viveka

2009-11-26 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0