Onsdag 18 nov

Inte sjutton vet jag vad som angripit min kropp mer än det vanliga.Var på jobbet igår, var faktiskt på gympan på moronen och det var ju kul som vanligt.
Kom hem trött som en gris. Somnade på soffan halv 5 och sov sen hela natten till Rolf for till jobbet. Det känns som jag har en förkylning i kroppen, men jag har ju fått SPRUTAN så jag hade tänkt klara mej från sånt skit.
Jag har fullt med knottror på båda armamna, kanske jag är allergisk mot morfinet och då vet jag inte hur jag gör.
Ingen ork kvar och vi som ska resa till Skåne i morgon kväll.
Nåja det hinner hända många saker på ett dygn.
Idag ska jag inte göra ett smack, kanske ta mej en liten promenad i det dåliga vädret.
Men:
"Livet består av småstunder som det är viktigt att kunna njuta av"

Nu ska jag duscha så mår jag bättre

Hon som bor översti

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Hej Viveka

Bra förslag att ta en dag i lugn och ro. Du MÅSTE vila. Kroppen kanske helt enkelt protesterar och vill ha lite vila.

Kramen

AnnaLisa

2009-11-18 @ 12:19:45
Postat av: Anonym

Biverkningar av Sutent...!

2009-11-18 @ 13:07:35
Postat av: Viveka

Vem är det som tror att det är biverkningar av Sutent??

2009-11-18 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0