Soliga roliga lördag 16 maj

Vaknade 0930, dotter  Åsa väcker varligt!  konstigt att morsan sover den tiden, men nuförtiden är ingenting normalt.
Purrar maken, frukost kallar,  den är som vanligt maffig men min fortfarande dåliga aptit säger stopp efter lite yoghurt coh kaffe.
Kände för en hygienteknisk dag idag  för vädret var "så där",  byte sänglinne och torka här och torka där...
tvätta svettiga kuddar o s v . Sen kom SOLEN! Fanns bara ett att göra, ligga ner i miljonlotterivinststolen och lyssna på Mark Levengoods "Hjärtat får inga rynkor". Underbart
Maken har fixat cyklar unde tiden, han är allt bra min gubbe.
Egentligen mår jag jättebra, lite småsmärtor det har väl alla eller....? Jag medicinerar  väldigt sparsamt, jag tror på kärlek... kan det va nåt..? Så småningom kommer jag väl till Umeå, det verkar trögt men man får inte tappa hoppet.
Nu har vi sett på melodifestivalen och som  vi trodde så vann Norge, hur ska det bli i morgon den 17 maj?
Planen för imorgon för min del, är ett pass  i Pagla med Kärran, välbehövligt och efterlängtat, men just nu är väl den nybäddade sängen som hägrar mest.

God natt alla kära vänner som läser min blogg!
Kram Kram/Viv

Kommentarer
Postat av: marg

2009-05-17 @ 11:29:07
Postat av: marg

God dag, för morgonen har ju varit för ett tag sen.

Datorer är konstiga saker. Som man skriver nåt så försvinner allt.

Solen strålar och jag ska väl ut på en träningspromenad.

Ha en bra och trevlig dag

marg

2009-05-17 @ 11:32:52
Postat av: Anders

IKEA tog hela dagen. Värre än det mesta. Borde tas efter ett träningspass eller så. Förutom bil och släpkärra fylld med sängar, täcken etc etc resa till Stockholm med Jens för att landa den nya säng jag lovat honom sedan den gamla brast för ett halvår sen. Solen sken och i morgon åter upp kl 6 för en ny god arbetsdag. Min vardag är annars så förändrad och jag har liksom inte anpassat mig.

Kramar!

Anders

2009-05-17 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0