Skilsmässan 7 maj

Vaknade någorlunda utsövd trots alla tunga tankar igårkväll. Det blev liksom mycket att fundera över, men idag känns det bättre, med det i allafall.
Maria Hedmark kom vid 11-tiden och vi tog en 1 timmes promenad, härligt. Skönt att ha nån  att prata med´när man är ute och motionerar. Sen blev det samma sak som igår.....smärtläkaren som jag hade en träff med, han kom inte idag heller! Tur att jag inte är gift med en sån.
Så kommer då det jag väntat på i två veckor , skilsmässan från Maggan!  Den  blev äntligen av....halv 3 idag!  
Tog en lång befriande dusch, fick besök av Christiane Albrecht, thoraxkirurg, jättegullig tjej. Hon berättade allt hon visste om min kommande behandling. Mycket lugnande.
Maken kom och middan vi hade planerat  ute på stan var nära att vi fick ställa in, då fick jag så himla ont. Jävlar!
Jag tog en morfintablett, hjälpte dåligt, men vi åkte ändå till Walldorfs och jag grävde i en barnpizza. Jag fick sån jäkla frossa så det bar iväg tillbaka hit igen och jag for ner under både täcke och filt samt maken intill.
Lite mer smärtstillande och man får kanske sova inatt, som förhoppningsvis är den sista här på avd 51.
Nu ska jag försöka sova!
Nä inte det, nu ska slangen till Maggan också bort. Plupp, så var det klart! Snacka om befriad!!

Godnatt på er alla!
Viv + Vita B
PS.Jag fick lite extra, extra- då blev jag glad.


Kommentarer
Postat av: marg

Hej i nattens mörker,

dagen är slut och det återstår bara att sova.

God natt Viveka hoppas du får komma hem imorgon.

Håll humöret uppe

Kramar marg

2009-05-08 @ 00:11:29
Postat av: Anonym

Hej!!Hoppas att du får en bra helg



Kram Siv

2009-05-08 @ 08:22:38
Postat av: Anonym



Hej kompis!

Nu håller vi tummarna att du ska slippa den

jäkla värken.Tänk vad gött att få komma hem och

mysa i den sköna soffan framför tv n. De hotar med regn imorgon men då säger vi -Dom har ljugit förr:-)Ha det så bra, du kan ...

Kram, kram / Karin

2009-05-08 @ 08:43:38
Postat av: Kärran

Hej Viv! Nu är vi hemma igen från vår resa till Rom. Vi har haft det jättebra och mycket att se. Men himla stor plånbok får man ha när man skall dit. Roffe E hade köpt 1 l öl på ett ställe, ca 190-200 kr att pröjsa! Ja man får se upp var man shoppar.

Hoppas nu att det fixar sig för dig inför helgen så att du får göra det du vill!

Jag förstår att det lockar med en tur med Dagny! i är hemma i helgen. Har en middag med Kjells syster och man samt magnus svärföräldrar. Planering av Speedway resan. Det är på lördag kväll i övrigt är vi oplanerade.

Du såg väl på bilden som Kjell skickade dig vad Yllet har för sig nu för tiden! Tjänar visst bra med pengar har jag hört. Kram Kärran

2009-05-08 @ 16:41:19
Postat av: marg

Hej,Har just sett filmen Mr. and mrs. Smith med Angelina Jolin och Brad Pitt (vilket namn). Så nu är det bara i säng. Hoppas du får en trevlig helg utan smärta, för du är väl hemma?



Kramar och god natt marg

2009-05-09 @ 00:10:29
Postat av: Marléne

Hej hej !



Skickar många kramar till dig, jag hoppas att du ligger hemma o sussar i helgen, o att livet utan Maggan går bra. Jag ska åka bort några dagar o ska lämna min dator hemma.

Sköt om dig o ge Rolf en extra kram från oss.

Kram kram kram

2009-05-09 @ 08:40:58
Postat av: Lars Grönlund

Hej på dig!

Ville bara meddela att Lars Grönlund inte blivit snurrig, som du sett så fick du 3 nästan identiska inlägg den 5 maj. Orsaken var internetstrul och vi trodde inte något inlägg kom iväg. Hur som helst så är han nu i Barcelona med grabbarna.

Sköt om dig, snart är du hemma igen.

Kram från Anita

2009-05-09 @ 10:10:54
URL: http://kronidan.blogg.se/
Postat av: marg

Hej, lördag är latdag. Har precis läst färdig alla tidningar i godan ro. Det regnar och inbjuder inte till uteaktiviteter. Får väl trampa en runda på motionscykeln.

Ha en bra och smärtfri lördag.

kram marg

2009-05-09 @ 11:10:49
Postat av: Gunilla

Hej kära "syster"!

Va skönt för dej att få va hemma,hoppas att du inte haft för mycke smärtor. Här är det gråruggigt väder, är på väg till Furunäs å lite helgpyssel där.

Var ute på middag igår med mina gamla arbetskamrater-jättetrevligt å se dom igen.

Ha en bra helg å många kramar från mej till dej.

2009-05-09 @ 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0