Måndag 18 maj

Det kostar på att vara på topp! Har  varit hos Åsa hela dagen, Först lite kaffe sen ut med stavar tillsammans  med Birgit, Åsas svägerska, vi gick 7216 steg. Varmt varmt. sen  blev det lite bubbel i vämen på altanen för att fira Åsas födelsedag. Nån vila blev det inte för det blev ett himla pådrag med gratulanter. Alla som kom fick mat, det är som en restaurang där. Jag har  blivit lite svedd både här och där, det var ju så otroligt varmt. Hoppas att värmen  håller i sej
några dagar till, skönt att stoppa undan långkalsingarna.
Men innan jag for till Bredåker ringde jag till Umeå och......remissen fanns där. Så nu ska  dom västerbottniska kvarnarna mala, men jag litar på att det blir bra. Fick mail från läkaren på urologen som beklagade att remissen var feladresserad, jag har nog stressat upp dom lite. Nu vill jag veta när jag ska börja behandlingen, hur lång tid det kommer att ta och om biverkningarna kommer att slå ner mej.
Det  som var bra, det var mitt samtal med Försäkringskassan, det är nu helt OK att jag börjar halvtid, från och med i morgon. En väldigt trevlig och tillmötesgående tjej som blev lika glad som jag.
 
I morgonbitti ska jag då alltså till jobbet, det ska bli trevligt.

Kära vänner slutar här med att önska er en god natt!

Kram & hej/Viv

Kommentarer
Postat av: Kärran

Hej Viv! Det var ett tag sedan jag skrev nåt, men vi har ju pratat i stället. Det tycker jag är roligare! Vad skönt att det löst sig med remissen. förstår att man kan bli galen på allt slarv! dom borde verkligen få sig en näsbränna! Men va fan vi ska ju vara positiva! Det tillför energi i stället för att dränera !

Ha det så bra bland dina snyggingar på jobbet idag!

Låt dom inte gulla för mycket med dig. Det måste finnas kvar till Rolf oxå! Kram Kärran

2009-05-19 @ 07:26:42
Postat av: Kärran

Hej Viv! Det var ett tag sedan jag skrev nåt, men vi har ju pratat i stället. Det tycker jag är roligare! Vad skönt att det löst sig med remissen. förstår att man kan bli galen på allt slarv! dom borde verkligen få sig en näsbränna! Men va fan vi ska ju vara positiva! Det tillför energi i stället för att dränera !

Ha det så bra bland dina snyggingar på jobbet idag!

Låt dom inte gulla för mycket med dig. Det måste finnas kvar till Rolf oxå! Kram Kärran

2009-05-19 @ 07:27:47
Postat av: Carina

Hoppsan, det måste vara snigelposten som dom använder sig av. Skoj att du börjar jobba lite. Jag är säker på att du är efterlängtad. //Kramizz

2009-05-19 @ 08:10:56
Postat av: Karin

Gomorron Vickan !

Äntligen, äntligen är remissen på rätt ställe... Tillbaka till ordningen på jobbet nu när " Mor" börjar vara där! Nu får ni brottas med korsorden på rasterna och sitta i nya sköna soffan.

Kram x 2 /Karin

2009-05-19 @ 08:16:30
Postat av: marg

God morgon,

det är hur skönt som helst ute. Gick ut kl.6.15, på morgonpromenad, hem och gympa, dusch och frukost och nu kommer min student om några minuter.

Roligt att du kan jobba igen, ta det lugnt bara.

kram marg

2009-05-19 @ 08:50:58
Postat av: Mats & Monica

Hej Moster

Kul att du får börja jobba så smått. Hoppas att du nu inte kommer att driva dina "pojkar" till vansinne eftersom du inte arbetat på ett tag. Skämt å sido det måste vara skönt att få börja jobba även om det är halvtid till att börja med. På tal om arbeta så sitter jag och väntar på att få åka till Kallax för att starta vår resa till Grekland och Samos. Först blir det en snabb natt i Sth och imorgon går planet till Samos. det ska bli skönt. Vi hör av oss när vi kommit hem från resan. Ha det bra önskar Mats&Monica

2009-05-19 @ 15:15:14
Postat av: Mats & Monica

Hej Moster

Kul att du får börja jobba så smått. Hoppas att du nu inte kommer att driva dina "pojkar" till vansinne eftersom du inte arbetat på ett tag. Skämt å sido det måste vara skönt att få börja jobba även om det är halvtid till att börja med. På tal om arbeta så sitter jag och väntar på att få åka till Kallax för att starta vår resa till Grekland och Samos. Först blir det en snabb natt i Sth och imorgon går planet till Samos. det ska bli skönt. Vi hör av oss när vi kommit hem från resan. Ha det bra önskar Mats&Monica

2009-05-19 @ 15:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0