Lördag 9 maj

Äntligen är man hemma igen. Natten to-fre gick bara fint, jag sov gott hela natten, men så hade jag ju fått lite extra.....
Tog en lång promenad innan jag blev utskriven  och Rolf hämtade mej.....med lastbilen! Det gick alldeles utmärkt!
Nu väntar jag bara på att få kallelse från Umeå. Kvällen blev lugn och skön, trots utökad smärta , tur det finns resurser i min medicinpåse. Ante kom och lånade ut sin dotter, vi tittade på TV och sen  väntade sängen.
Vi har sovit gott alla tre och nu är vi på väg till Vuollerim med Dagny. Premiärtur med husbilen! Ska hälsa på min lilla mamma.

Buzi, buzi !

Viveka , Rolf, Elin & Vita Blixten 

Kommentarer
Postat av: Kärran

Hej Vännen! Tänk så skönt att få göra premiärturen med Dagny! Hoppas ni får en fin helg och att du njuter av den spirande våren. Det är ju lite kylslaget just nu men om man tittar riktigt noga så kan man se hur träden ändrat färg. Björken blir nästan lila före de små musöronen sticker fram. Viden är ju snabb som alltid och visar upp en ung skir grönska redan. Sug i dig naturen energi den ger glädje och styrka! Skickar dig alla mina starkaste " krafter" och stora kramar från mig och Kjell! ( han är inget vidare på bloggning så han får vara med här) Kärran

2009-05-09 @ 18:11:45
Postat av: marg

2009-05-09 @ 22:14:37
Postat av: marg

Hej Viveka,

Hoppas du har det bra och din mamma blev väl glad att ni kom.

Jag har varit med Eva i Luleå hos Sanna och Daniel idag. De bjöd på sushi och det var gott. Har sett en deckare på tysk TV som spelade i Sverige. Helt osannolikt hur svenskarna blev framställda, men OK det var bara en film. Nu ska jag gympa sista för idag och sova sen.

Ha det smärtfritt och bra kram marg och god natt

2009-05-09 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0