Lönedag-25maj!

Yippie, jag har jobbat idag! Upp halv 6, maken hade sovmorgon, solen sken, jag drog iväg  halv 7, var på jobbet redan 0710. Satt som vanligt med på briefingen sen blev det det vanliga pysslet. Killarna åkte och hämtade OSF-tillskott som jag beställt,det är drickabackar och fruktlådor, ingenting behöver=får jag bära. Dagen gick fort som vanligt.  Bjuden till Ingela på stekt strömming, potatis och hembakat halvmjukt tunnbröd, toppengott. Åt faktiskt mer än jag brukar. Hjälpte Ingela med installation av ett nytt virusprogram, tog lite tid, åt lite jordgubbar, maken kom och åt sin matlåda, han jobbar i natt, ska lägga asfalt nånstans i stan.
Jag fick ett presentkort på Frisyr av Ingela, tack, tack kära gulliga Ingela!
Imorgon ska jag jobba 4 timmar,lite ovant med 50%, har aldrig jobbat så under mina 39 år i Försvarsmakten.
Det är idrottsvecka på F21 nu, får se om det är nåt som passar mej, stepup, spinning eller nåt annat. Ska ut på lunch med Maria och Sara till Golfkrogen, Rutvik. Där jobbar Pontus, Saras sambo.
Ska väl börja packa min sjukhusväska, vet ej hur länge jag  blir nu när jag åker ner på onsdag, förhoppningsvis bara till på torsdagkväll. Ska bo på Patienthotellet, men på kvällen ska jag träffa Gunilla & Sune. det ska bli kul.

Nåväl nu tar vi dom i turordning, dagarna, det är tisdag i morgon!
Nu ska lägga mej och  läsa.
Natti, natti/ Viv

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, slut för idag. Idag kom mina studenter tillbaka från USA, jag fick present från San Francisko, gulligt. På eftermiddagen har jag varit hos doktorn och fått reda på att insidan är helt OK.

Det utsidan där skavankerna sitter.

Nu ska jag i säng för uppstigning 6.30 gäller i morgon.



Ha en god natt sov gott kram

marg

2009-05-25 @ 22:41:37
Postat av: Mattias

Hej bruden!!!



Din utsände korrespondent i Asien här igen!!! Gött att du fått jobba igen och att du äger förmågan att lägga band på dig avseende lyft m.m. Samtidigt bra att du rör på dig också, jag är säker på att din goda kondition är till stor hjälp nu när kroppen utsätts för stora påfrestningar, jag är stolt över dig! Framför allt din attityd och ditt jävlaranamma, det här kommer gå bra det vet jag! Vädret här nere skulle du nog gilla, 36-38 grader och klarblå himmel mest hela tiden, det är ju inte som charter men de har iaf svenskt kaffe på hotellet!!!:-)



Sköt om och ta hand om dig och maken nu så ses vi snart!

1000 kramar,

MÖS

2009-05-26 @ 06:10:45
Postat av: Kärran

Hej Vännen!

Ja allt känns nästan som vanligt! Du jobbar och står i! Men du inte dra iväg för mycket! Det är bra att ha ett litet ankare som bromsar din framfart.

Spara dig till i em så orkar vi gå en sväng!

Vi ses Kärran

2009-05-26 @ 11:26:01
Postat av: Vinsalisa

Tack för en trevlig lunch, du ger mig så mycket energi och klokheter! Kör lugnt ned till Umeå, hoppas att du har en bra bok att lyssna på. Vi hörs på bloggen, du vet din mobil tutar bara upptaget...;=)

2009-05-26 @ 18:16:52
Postat av: Karin

Gokväll kompis!

Nu får du lov att köra försiktigt ner till Umeå...Det verkar vara så gullig och omtänksam personal där så de tar nog hand om dig på bästa sätt.Håller tummarna för att det kan bli Prag i början av juni:-)Hoppas på en god natts sömn...

Endast mjuka kramar/ Karin

2009-05-26 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0