Han flög den här dan sägs det.....21 maj

Hej o hå vad dagarna går fort nu. tidigare  bara släpade dom sej framåt, tycker jag. Nu är det sena kvällen och vi ligger och hör att det partajas nere vid stranden...hoppas att det är "våra egna" dvs hyresgäster i nåt utav husen.
Dagen har varit så bra, lugnt och stillsamt. Ante & Elin kom och vi for till  Maria (Kvantum) och köpte en mjukglass, gott.
Sen blev det biltvätt här utanför. Inte min bil,den är så ren, maken håller den i trim.
Vår undebara Toril levererade massor med nyttiga nybakade frukostbullar, dom skulle förstås till Ante, men vi fick vi också. Jättegoda! Tack Toril!
Klara och Mats kom sen dom jobbat färdigt, Klara provade en massa kläder som  numer är för stora, jag är så glad att hon vill ha mormors avlagda........själv hittade jag en alldeles för liten klänning som jag lagt undan för att skicka till röda korset, plötsligt passade den alldeles perfekt nu, den sparar jag !  Det är den lilla svarta.......
I morgon kommer en ny vilodag, jag har alldeles för ont nu för att gå med stavar, så det blir att vänta ett tag.
Nej, nu håller ögonen på att sakta dala så jag säger godnatt och på återseende,-hörande,-?
Överstinnan är rysligt sömnig...
/Viv

Kommentarer
Postat av: Klara

2009-05-22 @ 00:08:13
Postat av: Klara

hej hopp mommo...=)

kläderna var toppen, lite tillök i garderoben behövs alltid, kommer imorgon och kolla den andra väska så kanske jag hittar nå mer...=P

hoppas att du inte har så ont i morgon, det ska bli fint väder så för oss blir det sol och flintastek...=P

tycker mycket om dig mommo, du är bäst!! =D

många pussar och kramar

2009-05-22 @ 00:10:39
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: Kärran

Godmorgon min sköna!

Så kul att du kom i din fina klänning! Ser fram emot Anettes fest då vi får framföra det eminenta stycket vi komponerat! Du var verkligen strong som höll ut så länge! Det var ju ingen enkel komposition och vi var surriga som vanligt!

Söndag den stora klädbytardagen! Skall försöka rafs ihop nåt så jag dyker upp vid 16.00.

välkommen ikväll för lätt vickning och provsjungning! Kram Kärran

2009-05-22 @ 08:10:38
Postat av: Laila

Go kväll

Här kommer ett namn förslag från väst till bastuklubben Lave-Companiet.

Hejar på dig å håller tummarna. Skönt att det finns "riktiga kvinns" =)

Hälsningar från Sjuntorps Laila

2009-05-22 @ 19:55:06
Postat av: marg

Hej på kvällen,

Tråkigt att du har ont igen, men de ska dom väl råda bot på i Umeå!!

Idag åkte maken och jag till cykelaffären, för nu sk jag ha en ny cykel. Jag såg genast en som jag ville ha. Påhejat av maken, cykelpersonalen och två okända barn skulle jag nu cykla. Det gick åt skogen eller rättare sagt åt rännstenen. Knäet ville inte alls böja sig som jag tycker och som det gör hemma på träningscykeln. Maken förslkte hjälpa till, barnen ropade -nej inte sådär- ingenting hjälpte.

Hem igen med gråten i halsen. Maken hämtade min egen cykel. Jag försökte komma upp på den nix. Mera gråt. Du får nog träna mera på hemmacykeln föreslog maken försynt. Han har ju rätt. Så jah har tränat och trampat extra mycket för cykla ska jag i sommar, basta.!

Nu är det snart sovdags och imorgon är en annan dag



sov gott och smärtfritt Viveka

många kramar marg

2009-05-22 @ 22:11:11
Postat av: marg

God Lördagmorgon,

Första gympapasset är klar, nu är det duschen och frukost som väntar.

Skulle bara höra hur du mår, och önskar dig en trevlig smärtfri dag.

Kram marg

2009-05-23 @ 08:57:34
Postat av: Lilian Eklöf

Hej!

Tänker mycket på dig, många kramar från Lilian

2009-05-23 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0