En rolig lördag- 2 maj

Hi folks!
Ännu en natt utan hin håle i kroppen. Ibland undrar jag  om jag verkligen är sjuk, att det bara är en mardröm alltihop.
Har iallafall sovit som en gris, inte för att jag vet hur dom sover, men talesättet är ju så.
I dag har jag åkt lastbil till Bredåker, lite småkul, fast jag tyckte att Rolf körde alldeles för nära alla kanter, det riktigt brände i  fötterna. Men jag vet ju att maken kan sånt där. Drack kaffe hos Åsa och Lars sen åkte vi och handlade lite.
Fick jättefina rosor av min svärfar, jag som trodde att han hade glömt bort mej. då fick jag tänka om. Hm , det får man faktiskt göra lite då och då.
Sen kom våra vänner Siw och Leif från Ö-vik, underbart! Vi har ätit pratat och skrattat , det behövdes, man får glömma bort eländet för en stund. Dom sover hos oss inatt så vi kommer att ses vid frukosten igen.
Nu ska jag sova....igen!

God natt!
Viv


Kommentarer
Postat av: SAM

Hej .Sitter och läser din blogg på söndag morgon ch ser att du verkar ha haft en riktigt fin helg. Hoppas att ni där uppe har haft minst lika bra väder som i Jämtland har haft. helgen har gått i lugnets tecken. Lite majbrasa och konfirmation bara och en Mc-tur förstås. Fortsätt och krya på dig Kram Kenneth

2009-05-03 @ 09:36:13
Postat av: Sam

Hej. Det känns verkligen som om du har haft en riktigt skön helg. Hoppas att ni har haft lika bra väder som vi i Jämtland har haft. Här har det varit lugnt,lite majbrasa och konfirmation bara. Fortsätt krya på dig. Kram Kenneth

2009-05-03 @ 09:42:49
Postat av: Anonym

2009-05-03 @ 09:43:23
Postat av: marg

Hej, toppen att du har haft en bra och smärtfri helg. Man tycker att man har en låååång helg framför sig och hips vips så är den slut, fast några timmar har vi ju, sen kommer jobbet igen.

Hoppas du slipper det onda snart helt.

Jag tänker på dig och kramar dig

marg

2009-05-03 @ 12:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0