Onsdag 17 juni

Först och främst, det är idag 27 år sen min syster Anita dog i cancer , hon blev 42 år. Hon finns alltjämt i mina tankar. Vi stod varandra väldigt nära, vi har barn i samma ålder.
Nu till det levande!
Idag ha vi haft familjedag på mitt jobb. Mitt härliga jobb! Egentligen är det inget jobb, det är en fest och nöjesplats, så tycker jag.
Vi har iallafall flugit ut till Junkön, Hjördis, Isak, Elin och jag. Henri och Jesper, det är Antes kompis och hans pojke. Jättetrevlig tripp!
Vi hade  tur med vädret, sol, moln, sol, men  kalla vindar. Man funderar om det verkligen om det ska bli nån sommar.
Det kanske ska vara så här och dom somrarna man hade  när man var barn finns kanske bara i drömmarna?
Vi hade grillad kyckling, bröd, kaffe o bullar(sch.....vin till syster, hon som inte kör...) Kom hem vi 3-tiden.
Trött som en gris föll jag nästan ihop, efter duschen, i sköna soffan och sov en dryg timme. Sen var det middag hos Åsa, janssons frestelse, mums. Det kostar på att vara på topp.
I morgon( läs idag) ska jag sova till 10!! För efter sen frukost ska syster  "göra stan" och då gäller det att vara utvilad.
Kram till er alla!
Viv och VB

Kommentarer
Postat av: marg

God morgon!

Vilken strålande dag det verkar bli. Det är alldeles tyst. Jag tror inte huset är vaken ännu, bara fåglarna och jag.

Ha en bra och trevlig dag

kram marg

2009-06-18 @ 06:51:16
Postat av: Anonym

GoMorron!! På jobbet idag men ska nog inte jobba hela dagen.. Ville bara önska en Glad Midsommar!!



Kram Siv

2009-06-18 @ 07:28:32
Postat av: Gunilla

Hej Viveka!

Vill bara önska dej å Rolf en riktigt trevlig midsommar.Jag hoppas att storasyster sköter om dej ordentligt nu å skämmer bort dej när hon är hemma.

Det är du värd,det är nog din tur å sitta.

Hälsa henne ochså!

Kramar ifrån oss i Umeå.

Gunilla

2009-06-18 @ 11:45:41
Postat av: Anonym

Nu är Soki här och försöker hjälpa mig,med datoreländet.Han säger att det inte är fel på den.... Kan inte förstå vad han menar med det.Gick det bra med silltårtan, hittar inte frågetecknet.... Kram Ingela

2009-06-18 @ 13:53:53
Postat av: Carin Hessmo

Jag måste säga att jag som är frisk blir alldeles matt av att läsa om din framfart. Var tar du alla krafter ifrån? Det är ju tur att du har så bra kondis sedan tidigare. Inte för att jag bara sitter still och virkar men ändå. Jag har idag äntligen varit och köpt sommarblommor till vår uteplats. Så det har varit full fart att plantera. Nu är det så fint. Jobbar du den 24 och 25 juni? Kanske man skulle ta sig för och komma och hälsa på dig på ditt fantastiska jobb. Jag har lämnat in pensionsansökan nu så nu är det på rull.

Ha det bra och lycka till med medicinen.

Kram

Carin

2009-06-18 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0