Midsommarafton-19 juni

Hej och Glad Midsommar på er alla mina bloggvänner!
Inte min bästa natt precis men efter lite extra extra så brukar det gå över! Och det gjode det! Gick upp vid  nio, bjöd maken och syster på kaffe och bulle på säng........det var väl snällt, eller......?
Vi åt frukost och sen startade förberedelserna för  firandet, inte för alla men för några av oss.
Elin och jag  for ut på stan, mötte maken och vi åkte till Kärran och Kjell för ett midsommarfika. Härligt att träffa dom igen, det var ett tag sen.
Kvällen har varit underbar, grannarna och deras kubanska vänner( mor och son),vi, Ante och Elin har avnjutit alla sorters fisk, färsk potatis och som pricken över.....hemgjord jordgubbstårta!
Sen spelade vi kubb och  lät killarna vinna med 2-1. Nu är det sängdags, tänk att det är det stup i ett, sängdags....det är ju en ny dag i morgon. Vi ska ju ha brunch på bryggan efter att vi har målat bastun.
Nu säger jag morsning och goodbye!
Glad midsommar!
Viv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0