Fredag 26 juni

Men herre je vad lat jag blivit, inte en blogg på flera dar! Men nu är det så att jag har  väl inte mått (eller mår) så bra av Sutent skiten. Hoppet kvarstår dock att detta hjälper mej och jag måste gå igenom denna hirv av illamående och blåsor mm mm. Ibland är jag helt "hjälslagen" och då orkar jag ingenting, inte ens prata. Nu har vi iallafall varit på en liten tur med grannens cab,Toril körde förstås och vi var 5 tjejer i blandad ålder. Tur att Klara var med och sänkte medelåldern. Vi for till Evas konstiga café. Jättemysigt och gott. Sen blev det lite shopping på stan och nu ska vi skjutsa syster till Luleå. Sen ska vi bara mysa, gubben och jag. Eventuellt kör vi till Arvidsjaur för golf i morgon, om det inte blir för varmt. Men, vi får se hur det blir, det  är ju Boden Alive också så vi får se vad som lockar mest.....
Kvällen är inte slut.....

Kram/Viv

Kommentarer
Postat av: Karin Jönsson

Härligt att höra från dej. De är rätt, mys med maken.

Bättre tider skola komma.

Kram Karin O Janne

2009-06-26 @ 18:22:36
Postat av: lars

hon hamnade hos sin trevliga svärson som är på piteåhavsbad

2009-06-26 @ 23:21:21
Postat av: marg

Hej & tack för idag det var verkligen mys. fika stunden i eftermiddags.

Efter en cortisonspruta på vc. och uträttandet av ett ärende gick jag hem, det var långt och trött och ont, och ingen skugga hela j...la vägen. Hem kom jag och föll i säng och sov en halv timme. det var skönt. Nu är det natt och jag hoppas att du och maken sover gott eller, Boden A-live?

God nat och kram

marg

2009-06-26 @ 23:56:35
Postat av: marg

Hej, tänk nu är det natt igen.

Vi har haft gäster ikväll och därav denna sena timme.

Nu är det värsta undanstökat och jag ska sova bums.

Ha en smärtfri natt

kram och god natt

marg

2009-06-28 @ 01:22:11
Postat av: marg

Hej Viveka!

Hörde av Rolf att du inte mår så bra. Det är tråkigt! Vi hade det trevligt på grillfesten men jag förstår att du inte orkade vara med, vi saknade dig. Hoppas du får sova och vila

Kramar och god natt

marg

2009-06-28 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0