23 juni-svärfar fyller 79 år

Hej igen!
Sov längre imorse, det var skönt. Jag behöver ju inte vara på jobbet så tidigt. Det är bra jag kan komma och  gå som jag vill nu när jag är sjukskriven.
Jag var till Sunderbyn för en  lungröntgen men det blev ingen för min läkare tyckte att det lät så bra när han lyssnade på mina lungor och då ville han inte utsätta mej för nåt mer.
Väl hemma blev det en liten vila innan  Kärran och jag tog en LUGN tur i spåret. Allt väl.
Grannen och jag har  planterat lite blommor,nej jag menar massor med blommor här ute. Det blev fint.
Lite fika och sen väntar sängen!
Godnatt!
Viv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, idag var det ju strålande, maken körde mig till sta`n och jag vandrade omkring och köpte lite kläder och väskor. Träffade en vännina och vi fikade på Bodensias uteplats, det var skönt sen tog jag bussen hem. Sen var det bara att laga mat. Denna vecka äter Calle middag hos oss eftersom Eva är bortrest. Det är så trevligt att ha honom här, och så kan han fixa en massa saker med våra telefoner och datorer.

Jag ska jobba imorgon och därför måste jag sova nu

God natt och kram marg

2009-06-23 @ 22:45:33
Postat av: Annica

Hej igen!

Det var ett tag sen sist... Jag tycker att du sköter det hela fenomenalt! Som bara orkar...

Peter är i Tyskland för sista gången innan semestern. Han kommer hem i morron kväll. Yippie!

Massor av kramar till dej och dela med dej lite till maken

2009-06-24 @ 18:04:02
Postat av: marg

Hej, slut för idag.

Har varit på Rävasten med en kompis, vi trodde att vi skulle sitta ute och njuta FEL! Myggen överföll oss inna vi ens hade satt oss, altså fika inomhus, synd. Ikväll på Boden a-live fanns inga mygg.

Vi satt på Bodensias uteplats och det var mycket behagligt, men nu är det sängdax, imorgon stundar sista arbetsdagen



God natt och sov gott

karm marg

2009-06-24 @ 23:37:32
Postat av: Fia

Hej!



Jag och Liam var och hälsade på farfar på dagen,

sen körde vi dit på kvällen med Johan oxå.

Satt på altanen hos farfar och tog en kvällsfika.



Kram Fia

2009-06-25 @ 10:06:42
Postat av: Carin Hessmo

Tänkte faktiskt komma förbi och hälsa på dig vid halvtio-tio idag men fick svar i telefonen att du jobbar deltid och skulle vara tillbaka 1 juli. Pratade med Åsa som ju träffade dig i måndags. Hör att du fått börja känna på biverkningar. Kan tänka mig att det inte är särskilt kul. Vet ju bara hur det känns när man har en blåsa i munnen. Men, som sagt, du ger dig inte och det är väl precis den inställningen man ska och måste ha. Nu har jag gått på semester och varvat med delpensionsledighet så betyder det att jag inte är på jobbet igen förrän den 5 augusti. Då har jag 33 arbetsdagar kvar! Härligt, tycker i alla fall undertecknad.

Kramar

Carin

2009-06-25 @ 14:28:52
Postat av: Carin Hessmo

Tänkte faktiskt komma förbi och hälsa på dig vid halvtio-tio idag men fick svar i telefonen att du jobbar deltid och skulle vara tillbaka 1 juli. Pratade med Åsa som ju träffade dig i måndags. Hör att du fått börja känna på biverkningar. Kan tänka mig att det inte är särskilt kul. Vet ju bara hur det känns när man har en blåsa i munnen. Men, som sagt, du ger dig inte och det är väl precis den inställningen man ska och måste ha. Nu har jag gått på semester och varvat med delpensionsledighet så betyder det att jag inte är på jobbet igen förrän den 5 augusti. Då har jag 33 arbetsdagar kvar! Härligt, tycker i alla fall undertecknad.

Kramar

Carin

2009-06-25 @ 14:30:52
Postat av: marg

Hej, hur mår du?

Idag var sista arbetsdagen, skönt.Det skulle vi fira och vi gick på restaurang med barnbarnet Carl.

Nu är natten här och sängen ropar.

God natt Viveka hoppas att du inte blir alltför plågad av medicinens biverkningar

Kram marg

2009-06-25 @ 23:40:15
Postat av: Marléne

Hej moster !

Det var längesen jag var inne på din blogg, har varit på internetfritt ställe.. nu åter till verkligheten. Vilket underbart väder det är i vårt avlånga land, hoppas att du haft möjlighet o ork att njuta av värmen. Jag hoppas att biverkningarna inte tar all kraft av dig. Just nu hoppas jag att du njuter av god sömn, det är väl dags för mig också att krypa till kojs.

kram kram kram

2009-06-26 @ 00:43:40
Postat av: marg

God morgon,

Sitter i mitt lilla arbetsrum och hör att fåglarna sjunger som värst. Storspoven har slutat att drilla och spovfruarna har stuckit till Nordsjön och lämnat karlarna med ungarna. Ja, ja olika är det fördelat. Hoppas att du blir fri från biverkningarna snart och kan njuta av sommaren igen.

Kram marg

2009-06-26 @ 07:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0